• Kan iemand mij vertellen hoe het nu zit met het Nieuwe huis Anubis? Hebben Sterre & Raphael al wat met elkaar? -omg, raphael is lekker <3- maar ik vergeet het steeds om te kijken en heb het weken niet gezien. Iemand die me er een beetje in kan brengen? & Kan vertellen wat er allemaal gebeurd is?

    Btw vind hier iemand Pim & Marcel ook irritant? Ik vind het een fli--er aan als hun er steeds met die k-t kop voorkomen. Liever Sterre & Raphael <3

    [ bericht aangepast op 26 april 2010 - 18:50 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Lol, die actrice die Sterre speelt zag ik ooit toen ze twaalf was ofzo in het theater, bij de musical Annie.
    En verder, nee, ik kijk het niet. Bij de oude huis Anubis moest echt iedereen het zien van mij, zelfs m'n ouders keken mee lol.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Tragically schreef:
    Nee niet echt. Ik vond de vorige veel beter. Nu is het verneukt -in mijn ogen dan toch- :"X


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Tragically schreef:
    Nee niet echt. Ik vond de vorige veel beter. Nu is het verneukt -in mijn ogen dan toch- :"X


    Let it come and let it be

    Louisaaa schreef:
    ik volg het allang niet meer o.0


    El Diablo.

    Ik volgde de vorige serie wel, de leuke.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Tragically schreef:
    Nee niet echt. Ik vond de vorige veel beter. Nu is het verneukt -in mijn ogen dan toch- :"X


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tragically schreef:
    Nee niet echt. Ik vond de vorige veel beter. Nu is het verneukt -in mijn ogen dan toch- :"X


    Shoganai i ne~

    Ik keek het nooit.. Ik heb alleen de boeken gelezen..


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Tragically schreef:
    Nee niet echt. Ik vond de vorige veel beter. Nu is het verneukt -in mijn ogen dan toch- :"X


    Tell me about it, stud.

    Heel oud topic van een user die niet meer actief is, haha :Y)

    OT: Ik volg het niet, sorry


    Not all those who wander are lost.

    Tragically schreef:
    Nee niet echt. Ik vond de vorige veel beter. Nu is het verneukt -in mijn ogen dan toch- :"X


    +Ik was helemaal fan van de oude cast.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Eerlijk gezegd vond ik het altijd al een overdreven kutserie. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Tragically schreef:
    Nee niet echt. Ik vond de vorige veel beter. Nu is het verneukt -in mijn ogen dan toch- :"X