• De stelling van vandaag luidt:
    België en Nederland zouden één land moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    GerardWay schreef:
    Nee, dan krijgen we weer het zelfde als 150 jaar geleden ofzo. Gaat België weer zeuren dat ze teveel moeten betalen en gaat Nederland weer zeuren over godsdienst:Y)


    NL is over het algemeen goedkoper dan België dus ik denk niet dat mensen gaan zagen hoor [:


    There's nothing like us.

    Dat was vroeger wel zo. (:
    But.. Dan moet Belgenland wel een provincie zijn omdat ze Belgisch spreken :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Alleen het vlaamse deel denk ik, dan is er gelijk ook geen ophef meer tussen Wallonië en het vlaamse deel (hoe heet dat eigenlijk?). Bovendien scheelt dat weer in treinprijzen =D


    Life is hard and then we die

    Hmmm, ik vind het wel goed zo.
    Ik denk dat iedereen zo wel gelukkig is :'D
    Hoop ik ö


    And he's the only person who ever left me breathless.

    het gaat toch niet lukken. Want dan heb je juist weer hetzelfde probleem. Vlaanderen wilt meer autonomie. En Vlaanderen en Nl zijn ook een andere 'cultuur' (niet zo verschillend, maar verschillend genoeg. Er zijn genoeg vlamingen die geen nederlanders kunnen hebben, het gaat toch niet werken.. )


    Get outta my head!

    Nee =P Nederland is Nederland en België is België.
    Der is al een keer een poging gedaan en die is ook op niets uitgelopen. Krijg je alleen maar ruzie van.

    Laat maar weer zien dat wij twee kleine, maar zelfstandige landjes zijn >=)


    ars moriendi

    OuttamyHead schreef:
    Er zijn genoeg vlamingen die geen nederlanders kunnen hebben, het gaat toch niet werken.. )


    .. en andersom =']


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)

    .. en andersom =']
    Voila! (: het is veel beter als we 2 landen blijven, anders gaat het nooit goedkomen :') burgeroorlog ofso :')


    Get outta my head!

    Neee
    Ik vind het goed zoals het is.


    They call me dr. phil

    NEE, dan moeten we hier ook frans gaan spreken en ik ben net zo blij dat ik er vanaf ben


    Never mess with a girl, you get hurt

    nee, maar vlaanderen + Nederland lijkt me wel gezellig^^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Nee, want Belgie is het middelpunt van Europa, hier komen de vertegenwoordigers van landen samen voor vergaderingen. Ik zou niet echt willen dat Nederland dat zou worden, want dan heeft Belgie zelf niets meer.


    Where there is a sea there are pirates...

    nee ik vindt dat belgië nu zo goed is dus laat belgië maar gewoon apart van nederland blijven


    just be yourself and live your own life

    OuttamyHead schreef:
    (...) Voila! (: het is veel beter als we 2 landen blijven, anders gaat het nooit goedkomen :') burgeroorlog ofso :')

    Precies! (:') ). Er zijn altijd wel weer Belgen en Nederlanders die dan weer ruzie gaan lopen zoeken, en dat heb ik er dan weer net niet voor over.

    Nu zijn we toch ook gewoon gezellige buurtjes? (A)


    ars moriendi

    Van mij mag het hoor. Belgen zijn fckng aardig, en ik kan beter met hun omgaan dat met NEderlanders.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.