• De stelling van vandaag luidt:
    België en Nederland zouden één land moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee,
    komt alleen nóg meer drama van !


    wth.

    Fantasque schreef:
    Van mij mag het hoor. Belgen zijn fckng aardig, en ik kan beter met hun omgaan dat met NEderlanders.

    Hoezo vooroordeel?


    ars moriendi

    Hmm, zou leuk zijn. Maar ik weet het niet. Geen mening. Als het zou gebeuren, zou ik het niet erg vinden.:Y)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Mannequin schreef:
    NEE!
    Ik heb niks tegen Belgen, maar laat NL alsjeblieft zoals het nu is.


    Hope goes lost but never dies.

    Even te informatie voor al die mensen die klagen over het feit dat ze ¨geen frans kunnen en willen spreken, België is eigenlijk een viertalig land, Duits/Frans/Nederlands/Engels, geen tweetalig land. Brussel is tweetalig, De rest van België is (zou moeten) viertalig (zijn)
    En nu even reageren op dit tropic: Neen, ik wil dat België blijft zoals het is.
    Ok onze regering is naar de kl*ten, en onze koning trekt op niet veel meer, onze kroonprins is een stijve hark en die zijn broer , de prins is het zwarte schaap van de familie; Toch ben ik blij met ons land. Want zo een klein landje als het onze , en toch zoveel verschillende nationaliteiten en zoveel verschillende -erkende- talen. Wij, Belgen, mogen trots erop zijn; En zelf ik wil niet naar Nederland, niets tegen Nederlanders eh. Want hier op Q zijn jullie nog cava.
    Ik ben trots om een Belg te zijn, te trots om mijn land op te geven snapje. Het zou net hetzelfde zijn als ik nu ga vragen aan Nederlanders of Duitsers om hun land toe te voegen aan België.

    [ bericht aangepast op 27 april 2010 - 14:55 ]

    ZUK0 schreef:
    Mij maakt niks uit.
    Ze mogen van mij wel komen(krul)


    hoi, jij bent leuk.

    PUKKELxDING schreef:
    Alleen het vlaamse deel denk ik, dan is er gelijk ook geen ophef meer tussen Wallonië en het vlaamse deel (hoe heet dat eigenlijk?). Bovendien scheelt dat weer in treinprijzen =D

    Vlaanderen

    Nee. Dat is al eerder geprobeerd (congres van Wenen, 1815) en dat mislukte gigantisch. De Belgen zijn een apart volk. Ze spreken daar al drie talen (Vlaams, Frans, Duits) en dan zouden wij er nog eens een (twee) (Nederlands (Fries)) aan toe gaan voegen. Geen goed idee.


    I'm not your princess

    SasjaDG schreef:
    Vlaanderen mag wel bij NL, maar Wallonië mag wel naar Frankrijk (A)

    Hier ben ik het mee eens!(A)


    'Hard Times, Nice Live'

    Laten we dat niet nog eens proberen, de geschiedenis bewijst al dat het niet zo'n succes was!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Lough schreef:
    Hmm, zou leuk zijn. Maar ik weet het niet. Geen mening. Als het zou gebeuren, zou ik het niet erg vinden.:Y)


    Zou me niet echt uitmaken.
    Ookal zijn belgen wel gezellig.:9~


    Smiling but close to tears.

    nee, like waarom zou dat moeten? :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee, ik vind het fijn om in het zuiden te wonen D: Dan is dat niet meer.
    En Frans moet optyfen D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Het Franstalige deel mag dan bij Frankrijk in, en het Vlaamse deel bij Nederland. Maar eigenlijk vind ik het ook wel goed zoals het is. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.