• Hooi, ik ga een Serie maken! (K ben net van vakantie terug dus veel inspriratie)
    Maar ik zit te twijfelen welk idee ik moet doen..

    Het eerste;
    Het gaat over een meisje ze heeft een beste vriendin en nog wat vriendinnen. Opeens willen die vriendinnen niet meer vriendinnen meer met haar zijn. Ze snapt er niks van. De 'vriendinnen' zeggen dat zij het heel goed weet, maar ze weet van niks. Ze is helemaal alleen....

    Of het tweede;
    Een meisje die was vroeger een vriendinnetje (Gewoon om mee te spelen) van Bill &Tom. 7 jaar later, als ze 15 zijn, komen ze elkaar weer tegen bij een concert. Ze herkennen elkaar en geven hun mobielenummer. Bill wordt verliefd op haar, maar laat niks merken. Word zij dan ook verliefd op Bill? Of gebeurd er iets anders?

    Beetje geheimzinnig allemaal hé?
    Wil je even kiezen?:9~


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ??


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Uhm.. Ze zijn allebei heel goed.
    Ik zou mss beginnen met het eerste, fzoo.
    En daarna het tweede schrijven.
    Want ze zijn allebei superleuk ^^

    Ja ze zijna allebei supper leuk ^^


    Take My Hand Take A Breath ...

    ik zou de eerste pakken (A)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Whaaaa, ik kijk morgen nog wel ff. Ik ga nu naar mijn vriendin! (L)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    misschien moet je gwn allebei maken
    ze zijn namelijk allebei super!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik weet het maar niet...


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    HELLUP MIJ!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    De 2 Lijkt me echt super !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    I,k heb besloten dat ik de 2de ga doen. Maar nu nog een titel ,,..............

    DUS HELP MIJ!

    IK DOE DE 2DE, IK WEET GEEN TITEL. ( Als het een engelse titel is dan wil ik graag de nederlandse er onder staan, misschien doe ik die ook wel..)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    I was a Friend earlier,Now i'm a fan.In love in the future ?

    vertaling:Ik was een friend vroeger.Nu ben ik een fan.Verliefd in de toekomst ?

    Woow..niet een beetje te lang =$


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Okéé een titel

    Falling in love with him... But does he loves me?
    Betekens : Verliefd worden op hem... Maar houd hij ook van mij?

    Does he feel the same as i do? < weet niet of hij klopt :S
    Betekenis : Voelt hij hetzelfde als mij?

    Hmmm.. T is zo dat Bill verliefd op háár word. Wél bedankt voor het reageren


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ?? Ik ben wanhopig =,=


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Just a Normal lovestory

    Gewoon en normale lovestory

    Kwam ff in me op :P