• [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 21:51 ]

    Dat jaartje maakt toch niks uit? D: Ik weet niet of 10 cm veel is... dat moet ik dan zien :'D
    Mijn crush is 12, ikzelf 14. Maar hij is wel groter dan mij, lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Persoonlijk zou ik er niet voor gaan. Ik zou zelf geen vriendje willen hebben dat jonger is dan mij. Maar dat ligt helemaal aan mezelf, natuurlijk.
    Maar als je heel erg op de jongen verliefd bent, kan je misschien wel proberen. Maar als het eerder een tijdelijke bevlieging is, zou ik het even laten rusten.


    If we had not a soul, music would have created it.

    10 cm is wel een groot verschil, maar die jongen gaat nog groeien. C:


    Only losers can act the way you do

    Bekijk het van de goede kant: Hij zal heus nog zijn groeistuip krijgen. Maar misschien duurt dat lang, dus vergeet hem maar even. ;o


    All this dampness is damp.

    Het magische woord: Groeispurt _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Cloudburst schreef:
    Persoonlijk zou ik er niet voor gaan. Ik zou zelf geen vriendje willen hebben dat jonger is dan mij. Maar dat ligt helemaal aan mezelf, natuurlijk.
    Maar als je heel erg op de jongen verliefd bent, kan je misschien wel proberen. Maar als het eerder een tijdelijke bevlieging is, zou ik het even laten rusten.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wil je mijn crush hebben? Die is 1.93._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    L0VEDRUNK schreef:
    Wil je mijn crush hebben? Die is 1.93._O_

    Ik anders wel :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Mijn nicht dat groot is, is getrouwd met een man die kleiner was dan ik (en dat is dus heel klein.). Ja was, want hij heeft zich laten uitrekken ofzoiets.. ><


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Trouwens op liefde staat geen leeftijd en grootte!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb liever dat jongens groter en ouder/even oud zijn, maar wie weet wordt het nog wat (;


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    moeha , maar die groeit nog wer heur :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dan is hij dus 13. Maar mentaal is hij 9.
    Jongens lopen heel erg achter geestelijk.
    Dan is het net alsof je met een kleuter op pad bent.
    Ik zou der niet voor gaan.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Zaitsev schreef:
    Het magische woord: Groeispurt _O_


    & een jaar kan wel, vind ik. Mijn crush is ook bijna een jaar jonger dan ik ben.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Dat is helemaal jou eigen keus! Hij is dan wel een jaar jonger, en dat zal altijd blijven, maar die lengte zal wel veranderen. Hij is dertien, die jongen gaat nog wel groeien! En ach, die leeftijd, op liefde is geen leeftijd. Maar dat vind ik, daar kan jij weer heel anders over denken. Ik zou eerst kijken of je hem wel echt leuk vind, en dan zou ik hem opzoeken op hyves/netlog (als je dat nog niet had) en dan krabbelen of weet ik veel wat, en dan zorgen voor een goedlopend gesprek, en hoppa! Je hebt z'n msn, en je praat en praat. En dan op gegeven moment kan je hem wel vragen om te chillen! I think (: