• mijn lichaam moet vervoert worden in zo'n zwarte mooie limo, en mijn lichaam moet verast worden. terwijl ik langzaam verga wordt when you're gone van avril lavinge gedraait. niemand moet huilen, maar ze voelen ze zich wel leeg.
    mijn as wordt meegenomen door de wind, over land over zee. ik zie de mooiste dingen , van tempels tot gave muziekfestivals.
    hoe moet jou begrafenis er uit zien?

    Ik wil gewoon dat ierdereen er zou zijn van wie ik hield & de rest maakt niet echt uit.

    [ bericht aangepast op 29 april 2010 - 20:36 ]


    Let us die young or let us live forever.

    Eigenlijk denk ik daar nog niet graag over na. Ik ben nog jong en moet van het leven genieten. Waar ik wél over na denk is mijn huwelijk xd -àls ik ooit ga trouwen ^^


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Nog niet bij nagedacht alvast gecremeerd en geen zwart. Voor de rest weet ik nog niet,alvast min of meer vrolijk. En rode rozen,omdat die voor mij een betekenis hebben.

    Ik wil dat er een groene dwerg een afscheidsdansje op mijn doodskist zou maken. En dat iedereen die ik lief heb er zal zijn.


    All this dampness is damp.

    Ehh.. geen idee


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ballonnen, heel veel ballonnen _O_

    Voor mijn part mogen ze er een feest van maken. Ik vind dat getreur doodergerlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    I don't give a damn. Zoals je in films ziet ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb er eigenlijk nog nooit erover nagedacht?

    [ bericht aangepast op 29 april 2010 - 20:49 ]

    Zolang de kist maar wit is en iedereen die voor mij belangrijk er is, vind ik het prima. Ze mogen alles zelf bedenken, alleen die twee dingen vind ik belangrijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat ik gecremeerd wil worden maar dat mijn 'nakomelingen' -haha- wel een plekje hebben waar ze naartoe kunnen zoals een steen enz.


    when words fail, music speaks.

    weetje,
    daar wil ik nu nog niet over na denken,
    ik wil eerst nog een heel leven voor me hebben, dus ik kan geen antwoord op je vraag geven.

    Ik denk daar liever nog niet aan eigenlijk.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik denk daar liever nog niet aan eigenlijk.


    Only losers can act the way you do

    maakt mij niet uit , ben er toch niet meer bij :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Niet echt overdreven bij nagedacht ofzo.
    Ik denk dat ik ehm.
    3 door down - It's not my time zou willen laten draaien :']
    En iedereen moet in kleur komen, want zwart is dan zo deprimerend. Let's give our life some color :']


    And he's the only person who ever left me breathless.