• Nou de titel zegt het al maar met meer uitleg ziet het er zo uit: Ik heb echt een ontzettende hekel aan een meisje (dat natuurlijk weer naast mij zit) uit mijn klas. Ze is zoooo lelijk maar dat heeft ze gewoon niet door want ze is zooo ijdel. En ze heeft een kale plek op haar achterhoofd (echt waar wie het niet geloofd er is bewijs!!), en ze maakt mensen belachelijk en daar kan ik gewoon niet tegen...

    Dus nu de vraag wie kan jij echt niet uitstaan??


    Fat chance.

    Haten vind ik een groot woord maar er zijn wel wat personen waar ik liever helemaal niks mee te maken wil hebben.


    your eyes are like stars in the night.

    Twee mensen en sinds dit jaar zitten ze beide in m'n klas. Serieus, i would kill them if i had the chance.

    Poseidon schreef:
    Haten vind ik een groot woord maar er zijn wel wat personen waar ik liever helemaal niks mee te maken wil hebben.


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Ik haat niemand op school.. Ik mag sommige kinderen uit mijn niet, maar om ze nou direct te haten is ook overdreven.. En die kinderen uit mijn klas weten zelf ook dat ik ze niet mag, dus dat zit wel goed:P


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Een meisje op school omdat ze het blijkbaar fijn vind een vriend af te pakken en het lukt haar nog geweldig ook. -Ze mag 'm houden.-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mag dat ook een leraar zijn? (krul)
    Zo ja, mijn tekenleraar. Hij heeft iets tegen mij namelijk want ik moet dingen doen die andere mensen niet moeten doen, mijn opdrachten worden nooit in één keer goedgekeurd én ik krijg zeer zelden een voldoende. (krul)
    Maar de haat is wederzijds.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn leerkracht Wiskunde.


    Some people make the world special just by being in it

    Poseidon schreef:
    Haten vind ik een groot woord maar er zijn wel wat personen waar ik liever helemaal niks mee te maken wil hebben.

    Ik haat niet echt iemand, er zijn wel mensen die ik niet mag, maar haat is daar een te groot woord voor.


    Smiling but close to tears.

    Ha, ik haat wel een paar mensen.
    L, A, L, R. Kutwijven.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 10:14 ]

    Poseidon schreef:
    Haten vind ik een groot woord maar er zijn wel wat personen waar ik liever helemaal niks mee te maken wil hebben.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    L & K om dingen die ze gedaan hebben


    dream, dare, fly!

    Veel leraren maar ook leerlingen :d

    [ bericht aangepast op 2 mei 2010 - 19:03 ]

    Prodigy schreef:
    Twee mensen en sinds dit jaar zitten ze beide in m'n klas. Serieus, i would kill them if i had the chance.


    same here.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.