• Nou de titel zegt het al maar met meer uitleg ziet het er zo uit: Ik heb echt een ontzettende hekel aan een meisje (dat natuurlijk weer naast mij zit) uit mijn klas. Ze is zoooo lelijk maar dat heeft ze gewoon niet door want ze is zooo ijdel. En ze heeft een kale plek op haar achterhoofd (echt waar wie het niet geloofd er is bewijs!!), en ze maakt mensen belachelijk en daar kan ik gewoon niet tegen...

    Dus nu de vraag wie kan jij echt niet uitstaan??


    Fat chance.

    niemand


    No growth of the heart is ever a waste

    Emmely

    Dé populairste,ijdelste,egocentrischte,barbaarste, opstandigste hoer van onze school maar ook om wat ze gedaan heeft

    [ bericht aangepast op 2 mei 2010 - 19:31 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Stiekem doe ik niet aan haten. Al zijn er wel mensen die ik totaal niet mag.


    we were young but we were blind.

    er zijn wel een groot aantal mensen uit de klas die ik niet uit kan staan!
    eentje heeft zelfs de zelfde naar als mij:S
    bloody hell ik schaam me dood.
    soms wil ik ze gewoon grr tegen de muur aan smijten! en uitschreeuwen dat ze niet zo raar moeten doen en zij denken het echt terwijl een van die meiden in de eerste klas nog als een puppy achter me aan liep:|


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Een klas genootje dat me er voor probeert te zorgen dat niemand me aardig vind


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Stiekem maak jij haar nu ook belachelijk, door dit over haar te zeggen ;X. Ik haat niemand, haten is niet goed, en daar bereik ik niks mee. Als iemand mij niet mag, of ik iemand anders niet dan gaan we elkaar uit de weg zodat we geen last hebben van elkaar, probleem opgelost. Als je der zo vervelend vind, vraag dan andere plaatsen of negeer der gewoon (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    ik ook een meisje uit mijn klas!!!! ze denkt dat ze heel wat is!! grrr en ze doet alles om me voor schud te zetteh alleen lukt het d'r nojtxD

    xx


    love is in the air... but i can't fly

    iedereen!plakt het liefst een shot gun en knal iedereen neer, ook buiten school!


    Some angels have no wings.

    Nou, behalve de leerkrachten en twee irritante eerstejaars die denken dat ze alles zijn, niemand :')


    Never run out of reasons to smile...

    Een of ander hoertje oftewel mijn ex bff
    die mij de schuld gaf van haar zelfmoordnijgingen... over triest gesproken


    The grass is not always greener on the other side

    Ik niemand echt, maar ik kan mijn handvaardigheiddocente niet uitstaan >.<. Dan is er een opdracht. Nou, ik doe die opdracht. Dus ik laat het zien... "Maak er ook maar een omgeving bij." Staat geeneens in de opdracht >.< Komt ze de week daarna: "zorg wel dat het vandaag af is!" Ja, dat lukt nooit als ik die omgeving moet afmaken. Dus ik mag haar niet echt vanwege haar gedrag:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Twee meisjes waarmee mijn zusje ruzie mee heeft, en ze ze LELLUK en ja, ze hebben niet echt door dat ze laag zijn .___. Zeer irritant.
    Én natuurlijk een chick die niet doorheeft dat ik d'r niet moet, maar iedere keer aardig blijft doen, zelfs als ik mijn koptelefoon opzet (zonder muziek), mijn rug naar d'r toedraai en zeg "Sorry, ik hoor je niet. Ik heb muziek opstaan."


    You move me ......... Kurt

    Poseidon schreef:
    Haten vind ik een groot woord maar er zijn wel wat personen waar ik liever helemaal niks mee te maken wil hebben.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Een meisje die denkt dat ik haar slaafje ben --' Kutwijf dat ze is

    Een meisje uit mijn klas genaamd, Samantha.

    Ze is vet irritant, pakt al mijn vrienden af, doet alsof ik een of andere enge ziekte heb, waardoor ik haar niet mag aanraken, of zelfs in haar buurt komen. Bij iedereen waar ik tijdens de leswisseling of pauze bij loop, zegt ze: 'Ik heb medelijden met je' tegen degene die met mij loopt. Dus, Hate her! :@ (duivel)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.