• Nou de titel zegt het al maar met meer uitleg ziet het er zo uit: Ik heb echt een ontzettende hekel aan een meisje (dat natuurlijk weer naast mij zit) uit mijn klas. Ze is zoooo lelijk maar dat heeft ze gewoon niet door want ze is zooo ijdel. En ze heeft een kale plek op haar achterhoofd (echt waar wie het niet geloofd er is bewijs!!), en ze maakt mensen belachelijk en daar kan ik gewoon niet tegen...

    Dus nu de vraag wie kan jij echt niet uitstaan??


    Fat chance.

    niet echt mensen op school er naast genoeg

    ps natuurlijk zijn er mensen die ik niet mag


    Het komt wel goed schatje <3

    Mensen die stoer willen doen.


    -

    Poseidon schreef:
    Haten vind ik een groot woord maar er zijn wel wat personen waar ik liever helemaal niks mee te maken wil hebben.


    Save me with your love tonight.

    ruitjuh schreef:
    Mensen die stoer willen doen.


    Take me to wonderland

    Mensen met een arrogante kop. Daar kan ik echt heel slecht tegen.

    Die fckin' populairtjes.


    I live for the applause, you will die for it.

    mijn mentor
    en die drukke klas van me ._.
    en die stoerdoeners en popiejopie en die roddelaars >.<

    [ bericht aangepast op 5 mei 2010 - 23:43 ]


    cakes taking over the world

    Al die meiden van Theoretische leerweg uit de 4e. Denken allemaal dat ze heel wat zijn. Zo meid zij vanmiddag nog hoer tegen me. En zo gaat het al 3 jaar. Sorry dat ik het zeg. Maar hun mogen van mij. Dood neervallen.


    "Don't look back, you're not going that way."

    ZUK0 schreef:
    Een meisje die denkt dat ik haar slaafje ben --' Kutwijf dat ze is


    wie? (nerd)


    The way we live, is the way we die

    Een meisje M uit mijn klas.


    Happiness hit her like a train on a track

    Twee klasgenoten en tevens ook mijn ex-vriendinnen. Gelukkig ben ik volgend jaar van ze af.


    we've only said goodbye with words

    Meneer Breugelmans
    en Naartje = Noortje!


    When words fail music speaks

    Bij mij is er een meisje in de klas, in het begin was ze wel aardig en toen ging ze ineens met mijn vrienden om en nu denkt ze dat ze vreselijk populair is. Ook zit ze naast me en ze kan der kop niet houden.


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Magali & The Gang Green Gang ,__________,

    Ooh, dat was nu écht de verkeerde vraag om dit moment. Een godverdoms kutwijf uit m'n klas dat denkt da ze het is en da ze haar alles kan permiteren, of hoe the fuck ge het ook schrijft. Ik word zo lastig van haar, ze probeert altijd m'n beste vriendin te pikken en dan maar blijten bij het minste. Grr, ik haat haar! Ik haat haar! Ik haat haar! -Sorry ;d-


    I believe in music the way some people believe in fairytales.