• Vanvond komt de nieuwe tour diary van MakeBelieve uit, die van Hedon. En daar was ik! En ik had een m&g en dat hebben ze allemaal gefilmt! En dat vind ik niet leuk, want dan ziet iedereen me straks struikelen, verslikken in cola en dat we beschuitjes hadden gegeven! En dat is nogal voor lul, mijn enige hoop is dat Marvin er veel heeft uitgeknipt, anders ben ik dood en sta ik voor lul voor alle MB fans. GOD SAVE ME! :'(


    -

    Stiekem vind ik het best grappig.

    Sorry. :3

    [ bericht aangepast op 3 mei 2010 - 15:40 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hallo, iedereen is dat vet jaloers op jou dat jij de m&g hebt gehad. En zo gemeen lijkt Marvin me niet... of wel? xd

    Girlfriend schreef:
    Stiekem vind ik het best grappig.

    Sorry. :3

    Niet grappig! :'(


    -

    Ik zou het echt geweldig vinden, denk ik. Jullie hadden toch lol? Waarom zouden andere mensen jullie dan voor lul vinden? (':


    your eyes are like stars in the night.

    UNCOMMON schreef:
    Hallo, iedereen is dat vet jaloers op jou dat jij de m&g hebt gehad. En zo gemeen lijkt Marvin me niet... of wel? xd

    Je weet hoe onhandig ik ben, en dat hoeft neit heel de MB fanbase te weten hoor. Haha! Maar oké, de m&g enzo was heel gaaf, maar die stomme acties van mij :x


    -

    pompiedompim schreef:
    (...)
    Je weet hoe onhandig ik ben, en dat hoeft neit heel de MB fanbase te weten hoor. Haha! Maar oké, de m&g enzo was heel gaaf, maar die stomme acties van mij :x

    Boeiend, je wordt wel beroemd: zie het zo xd

    En, dat gaan ze heus niet voor 90 jaar onthouden. :')

    Poseidon schreef:
    Ik zou het echt geweldig vinden, denk ik. Jullie hadden toch lol? Waarom zouden andere mensen jullie dan voor lul vinden? (':

    Nou, als je de kamer binnen komt lopen en de band zit voor je neus en je struikelt over de drempel en je wordt net beledigt door de zanger van All Missing Pieces dan kan dat best voor lul zijn :')


    -

    Ach, laat ze lachen, jij had toch lekker de m&g

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Boeiend, je wordt wel beroemd: zie het zo xd

    En, dat gaan ze heus niet voor 90 jaar onthouden. :')

    Woehoe I'm gettin' famouuuus! (hoera)


    -

    ANOUK WORDT BEROEMD.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hij moet maar lief doen, want anders kom ik hem een trap onder zijn kont geven. Niemand is gemeen tegen Anouk (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Flynn schreef:
    ANOUK WORDT BEROEMD.

    Stiekem wel, zal ik hem op quizlet droppen? :x


    -

    Thingies schreef:
    Hij moet maar lief doen, want anders kom ik hem een trap onder zijn kont geven. Niemand is gemeen tegen Anouk (cat)

    Haha, dan gaan we hem stalken hoor, Anouk en Anouk in actie! XD


    -

    James Bond-muziekje op de achtergrond (cat)
    Marvin, you're going down!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    James Bond-muziekje op de achtergrond (cat)
    Marvin, you're going down!

    Hell yeah! (cat)


    -