• Hallo lieve quizlettinies <3

    ik werk sinds kort achter de kassa, heel leuk. maar soms zitten er echt van die mensen tussen waarvan je denkt: rrrr.. en dan moet je gewoon vriendelijk blijven xD
    nu is mijn vraag;
    wie werkt er nog meer achter de kassa, en maakt dit ook wel eens mee??

    liefs,
    Captivity

    Ik kan geen kassa.

    Me, maar dan wel achter de kassa bij een bakker.

    Mensen die geen gedult hebben. Daar krijg ik het van. :3


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik mag nog niet werken :p
    Staar dan gewoon ergens na? Of denk aan je crush en zeg in jezelf: 'voor jou blijf ik rustig'
    Of zet gewoon een fakelach op.
    Haha, succes. Lijkt me erg vervelend btw.

    Ik! Dat maak ik best wel vaak mee, maar die vreemde typetjes zijn ook wel heel grappig (nerd) Ik had laatst een dronken homo aan de kassa ;p


    "I shut my eyes in order to see.'

    Abbeyroad schreef:
    Ik! Dat maak ik best wel vaak mee, maar die vreemde typetjes zijn ook wel heel grappig (nerd) Ik had laatst een dronken homo aan de kassa ;p

    Haha, dan zou ik echt me lach in moeten houden joh.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ah, mocht ik maar achter de kassa. Ik HAAT mijn folderwijk. Echt innerlijke haat gewoon, niet normaal.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik niet, maar ik werk wel in een kledingwinkel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik niet,ik zie het nut er niet van in. Ik bedoel ik kan mijn tijd wel beter gerbuiken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik niet, ik zou mensen echt uitschelden :'D


    'All that shines turns to rust'

    Ik heb een jaar in een supermarkt gewerkt, en ik kreeg heel vaak de freaks aan mijn kassa x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik niet
    ik zou wel willenb werken achter de kassa


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik werk bij een drogisterij en daar moet je ook de kassa doen. Dan heb je altijd klanten die zeggen 'Oh, ik dacht dat dit 1.99 was, haal het er maar af.' en dan moet je eerst een foutbon maken en vervolgens alles wéér scannen en dan beginnen ze te zeiken als je alles weer moet scannen of als je ze vraagt om hun naam en adres op de achterkant van de bon te schrijven!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik in de supermarkt, je hebt idd soms echt van die mensen. Maarja het is werk en je moet helaas vriendelijk blijven x´D

    [ bericht aangepast op 4 mei 2010 - 16:23 ]


    You can run but not hide

    Exercitus schreef:
    Ik niet,ik zie het nut er niet van in. Ik bedoel ik kan mijn tijd wel beter gerbuiken.


    Je krijgt er dan toch voor betaalt?
    teminste, ik heb later liever centjes dan dat ik op straat woon ^^

    Ik niet,ik mag pas vanaf mn 16de een bijbaantje


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.