• Ik had dit nooooi moeten doen :(

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 11:58 ]


    When words fail music speaks

    Vancha schreef:
    (...)
    ja wat jij wil :P

    Ik zeg alleen mijn mening ;)

    [ bericht aangepast op 4 mei 2010 - 21:11 ]

    Ik haat Justin Bieber ook, maar ik trek me niets van al die stories aan. Iedereen mag schrijven wat hij/zij wil [:


    Destroy what destroys you.

    ik erger me der ook dood aan..
    maar weetje nu weet ik wel hoe het voor de "th haters" voelde toen er in het begin weet ik veel hoeveel tokio hotel stories waren..


    Never forget the things that make you smile

    Ik negeer het gewoon.. Wat kan mij Justin Bieber en zijn lovestory's schelen..


    Je moet worden wie je bent.

    Volgens mij, komt er van dit topic enkel ruzie, maar anyway.. Als je JB zo haat, negeer het dan gewoon.. Ik stop mijn tijd ook niet in die dingen.. Je hoeft je helemaal niet druk te maken over een verhaal dat je niet ligt. Daarom hoef je er geen haat-story over te maken..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ZUK0 schreef:
    Waar slaat dit op? :X.
    Iedereen schrijft stories van wie zij/hij fan van is.
    Ik ben een Zuko-fan en ik heb er ook een love-story over (':
    Sorry hoor, maar ik vind dit zielig.


    Buiten dat ik geen fan ben van zuko, ben ik het volledig met haar eens.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Tja, ik moet toegeven dat ik er ook niets mee heb. Maar dat betekent nog niet dat ik die mensen die het wel schrijven anders behandel of ga uitschelden. Ieder zijn ding, niet waar? Je hoeft het niet te lezen als je het niet leuk vindt. Zo gaat het met normale boeken ook ^^


    Life is hard and then we die

    Cloudburst schreef:
    Iedereen mag toch kiezen waar hij over schrijft? Ik ben ook niet voor die Justin Bieber, maar als andere mensen daar over willen schrijven, dan heb ik daar geen enkel probleem voor. Ik lees gewoon de story's die mij wel interesseren.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    iedereen mag toch schrijven wat ie wil ? of niet soms ?
    anders ben je wel errug zielig bezug. :O


    Like the sunshine after the rain there's always good time behind the pain

    Boeiend, dan lees ze je niet. Sommige stories zelf zijn echt mooi geschreven.

    peettjuh schreef:
    Boeiend, dan lees ze je niet. Sommige stories zelf zijn echt mooi geschreven.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik dacht eerst echt dat hij 10 was O,o


    Alis volat propriis

    Cloudburst schreef:
    Iedereen mag toch kiezen waar hij over schrijft? Ik ben ook niet voor die Justin Bieber, maar als andere mensen daar over willen schrijven, dan heb ik daar geen enkel probleem voor. Ik lees gewoon de story's die mij wel interesseren.


    agree_O_
    als het je neus uitkomt, moet je ze gewoon niet lezen;)
    mensen vinden het leuk om een verhaal te schrijven over hun idool, en op dit moment is Justin Bieber populair..
    straks is iedereen bijvoorbeeld opeens fan van Adam Lambert, of weet ik veel wie, en dan gaan ze allemaal daar weer een storie over maken(cat)

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 9:36 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    agree_O_
    als het je neus uitkomt, moet je ze gewoon niet lezen;)
    mensen vinden het leuk om een verhaal te schrijven over hun idool, en op dit moment is Justin Bieber populair..
    straks is iedereen bijvoorbeeld opeens fan van Adam Lambert, of weet ik veel wie, en dan gaan ze allemaal daar weer een storie over maken(cat)


    Zoiets zie ik ook wel komen indeed. Eerst was het TH en de Jonas gozers. En nu Justin. Volgende week kan het zomaar Jan Smit zijn ofzo


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    UNCOMMON schreef:
    Boeiend, dan negeer je die en lees je ze niet. Come on.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.