• Ik had dit nooooi moeten doen :(

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 11:58 ]


    When words fail music speaks

    een ding:

    lees gewoon die stories niet.

    iedereen heeft zijn eigen smaak voor muziek en dat soort dingen. als je iemand 'niet zo leuk' vind. negeer die stories dan gewoon. zo heeft niemand er last van.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2010 - 18:29 ]

    Als jij niets in hem ziet is jou mening. Maar er zijn wel andere mensen die er wel wat inzien. So deal with it. Niemand dwingt je om ze te lezen.


    You can run but not hide

    Vancha schreef:
    (...)
    O dat is ook een goed idee ! :)
    Haat aan tokio hotel en Justin bieber in 1 verhaal!! :P

    Jij bent sneu.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Waarom erger je je eraan? Ik ben geen fan van Twilight en ik zeg toch ook niet dat die stories nog langer kunnen blijven? Ik ben één van die JB-storie schrijfster en omdat ik fan ben mag ik toch wel een storie schrijven. Oké, de JB stories zijn er veel, maar iedereen mag zelf weten waarover hij/zij schrijft.


    we've only said goodbye with words

    Ik mag Justin Bieber ook echt niet, maar dáárom juist maak ik geen Stories over hem. Of het nou haat- of liefde-stories zijn, ik doe het niet. Als ik iemand absoluut niet mag, lijkt het me nogal overbodig om geld aan hem te verspillen. (:

    Kinda zielig ben je dan.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Als je Justin Bieber haat of je wilt geen stories van hem lezen, maak die dan gwn ni :S
    Ik ben ook geen Bieber fan maar ik heb er ni zo'n problemen mee..


    Stop wishing, Start doing..

    Cloudburst schreef:
    Iedereen mag toch kiezen waar hij over schrijft? Ik ben ook niet voor die Justin Bieber, maar als andere mensen daar over willen schrijven, dan heb ik daar geen enkel probleem voor. Ik lees gewoon de story's die mij wel interesseren.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Serieus, als je je daar al aan ergert. Er zijn ook ontzettend veel Jonas Brothers, Tokio Hotel, Robert Pattinson e.d. lovestories, dus is het toch niet raar dat er ook van hem zijn?


    Beeeeeeeesje :-)

    ZUK0 schreef:
    Waar slaat dit op? :X.
    Iedereen schrijft stories van wie zij/hij fan van is.
    Ik ben een Zuko-fan en ik heb er ook een love-story over (':
    Sorry hoor, maar ik vind dit zielig.

    ja wat jij wil :P


    When words fail music speaks

    UNCOMMON schreef:
    Boeiend, dan negeer je die en lees je ze niet. Come on.

    Ik vind dat ook niet leuk, want ik vind het ook maar een snotneus, maar dat gebeurde een paar jaar geleden ook met Tokio Hotel, dus weet ik dat ik de JB-fans niet moet gaan aanvallen met 'stop daar eens mee'. Het is net hetzelfde, en als je het zo vervelend vind, klik je toch gewoon op vernieuwen? Doe ik ook soms als de foto me écht niet aanstaat.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik ben het helemaal met je eens, de stories op zich zijn best leuk maar je komt zowat alleen maar stories over hem!!! maar dat heb ik trouwens ook met tokio hotel!!!!

    xx


    love is in the air... but i can't fly

    Kuch, haat aan hem maar negeer het (: Doe ik ook ik ook of druk zolang F5 dat je z'n kop niet ziet x'd


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Doe even normaal. Als je hem zo haat moet je ook niet met hem bezig zijn.

    Djeezus, doe normaal en ga wat over je eigen idolen scheiten, man!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.