• Tot vandaag had ik helemaal geen idee dat die bestond
    Ik ken iemand die op dit moment in het ziekenhuis ligt omdat ze veel te mager. We denken dat ze anorexia heeft. Maar oké, Back to the point.
    Ik vind het heel goed dat er zo'n dag is uitgevonden
    Wat vinden jullie ervan?


    Live life limitless.

    Ik vind het eigenlijk maar bull-shit. Sorry hoor, maar niemand zal zich daaraan houden. En wat maakt het uit. Diegene die lijnen, zullen niet plots op zo'n dag ophouden.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik vind het eigenlijk maar bull-shit. Sorry hoor, maar niemand zal zich daaraan houden. En wat maakt het uit. Diegene die lijnen, zullen niet plots op zo'n dag ophouden.

    Want dan zullen ze weer hervallen in hun oude - en waarschijnlijk - slechte gewoonte.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Andalasia schreef:
    (...)
    Want dan zullen ze weer hervallen in hun oude - en waarschijnlijk - slechte gewoonte.


    Ja, maar zo bedoel ik het niet. Wat ik er goed aan vind, ja ik kan het nogal moeilijk uit leggen. Ik vind het, hoe moet ik dit uit leggen, op een ander manier goed.


    Live life limitless.

    Het is goed dat ze eraan denken. Maar zoals Tranquillity al zegt, ik denk niet dat ze zomaar stoppen.


    everything, in time

    Ik denk niet dat mensen zich daar veel van aantrekken.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik vind zo'n dag goed. Ik heb 2 megadunne vriendinnen die de hele tijd diëten en zagen dat ze te dik zijn. En dan blij zijn als ze een kilo afvallen.
    De dag is goed voor diegene die onterecht willen afvallen, en zo bv. anorexia krijgen, maar voor diegene die écht te dik zijn, is het best zinloos.


    - welcome to my nightlightworld.

    Als je één dag niet dieet, zal er niks veranderen, ofzo, hoor.
    Gewoon het hele je-moet-lager-zijn-om-mooi-te-zijn-gevoel dat je krijgt van Hollywood is het probleem, en de modellen op de catwalks ook!