• nouja het is maar wat je een incident noemt.
    Mensen raakten in paniek door iemand die tijdens de 2 minuten stilte ging lopen schreeuwen.
    klik
    Eigenlijk, kan ik ook wel indenken dat er mensen in paniek raken, maar waarom ze dit dan gelijk een incident noemen:8


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik vond 't eigenlijk grappig, haha :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ze noemen dit incident, omdat er wel mensen bij gewond zijn geraakt ;) maar liefst 50 mensen (was op het nieuws) omdat een of andere idioot het leuk vond om te roepen dat er een bom was:8


    I solemny swear i am up to no good

    Scientist schreef:
    ze noemen dit incident, omdat er wel mensen bij gewond zijn geraakt ;) maar liefst 50 mensen (was op het nieuws) omdat een of andere idioot het leuk vond om te roepen dat er een bom was:8

    serieus?
    omg 0.o


    *insert philosophical cringe expression here*

    Lagoon schreef:
    Ik vond 't eigenlijk grappig, haha :')


    You can run but not hide

    Nou ik zou me ook rot schrikken hoor ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Lagoon schreef:
    Ik vond 't eigenlijk grappig, haha :')


    Ja, best wel dom dat mensen zo in paniek kunnen raken om niks.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik vind het onrespectloos, maar de mensen / media reageren er wel heel erg overdreven op x.x

    Naja weetje.
    iedereen die daar is is ontzettend opgefokt, want de koningin is er, en er is al eens een aanslag geweest, dus het kan nog eens gebeuren. Logisch dat mensen in paniek raken als je achter je een paar hoord gillen, dat is niks minder dan logisch. ;]


    'All that shines turns to rust'

    Don't hate me, ik vond het best lachwekkend. Echt, ze toonde dat bij ons op het nieuws en dat was zo
    'AAAAAAAAAAAAAH'
    -vijf minuten later-
    Oh, laten we de hekken omver gooien en lekker alles bij elkaar gaan schreeuwen in paniek.
    Like, ik heb toen gelachen :3 't Leek net zo afgesproken spel of zo :')

    Jezus. Wat een aanstellers zijn het ook he. Ja dat er mensen gewond zijn geraakt oké jammer, en het is zeker respectloos maar ze zijn er nu wel meer drama van aan het maken dan dat er eigenlijk is. Geez.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Ik vind het niet kunnen dat die man dat gedaan heeft
    Maar dat mensen zomaar vanwege een schreeuw in paniek raken snap ik niet helemaal, tenzij ze idd bij Koninginnendag vorig jaar aanwezig waren dan kan ik het wel snappen. Maar anders vind ik het wel een tikkeltje overdreven


    Why don't you break my heart

    de man is echt gestoord
    en blijft altijd wel een beetje angs in het achterhoofd hangen van wat er vorig jaar gebeurd is vandaar al die paniek denk ik.

    ik hoorde later op de radio dat die man schreeuwde dat er een bom lag geen wonder dat de mensen in paniek raakte

    [ bericht aangepast op 6 mei 2010 - 14:26 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Hier is al een officieel topic over.
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=61918
    slotje.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2010 - 14:40 ]