• Ik ging zonet dus op Omegle.com. best grappig hoor, met vreemden praten. maar er was dus een hele aardige jongen uit de USA (19 jaar) die wilde dat ik mijn voeten ging showen.
    het was heel gezellig. uiteindelijk deed hij een beetje sip, want ik zei elke keer dat ik ze niet wou showen. hij zei; je mag me disconnecten hoor!
    maar dat wou ik echt niet, ik had al zo'n lang gesprek met hem en ik moest soms echt spontaan lachen. dus ik ging uiteindelijk op een andere site (tinychat) mijn voeten laten zien.
    Eigenlijk schaamde ik me dood, want ik zat daar dus met mijn voet bij het scherm.
    Ik had mijn sokken aan dus hij vroeg lief of ik nog een paar seconden zonder sok wou laten zien.* Ik deed dat ook. Later vond ik het een beetje vreemd worden dus ik zei dat ik weg ging. We hebben e-mails uit gewisseld, terwijl ik dat dus nooit doe.
    Ik keek uit nieuwsgierigheid even op mijn mail - een minuutje nadat ik goodbye tegen hem had gezegt - en ik zag al een mailtje staan: 'Hi feetgirl <3 ' was de inhoud.
    Nu ben ik bang dat hij mijn hele inbox gaat overspoelen met mailtjes.
    Stel ik me aan?

    *= hij hield heel erg van vrouwenvoeten, zei hij.
    -ik wist niet echt waar deze topic bij moest..



    EDIT; twee emailtjes al gekregen, moet ik reageren?

    3 mailtjes

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 19:47 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Exercitus schreef:
    Kijk het eerst even aan en als het echt erg is kan je hem altijd bij ongewenst zetten of een nieuwe adres aan maken.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Whahaa,
    heb ook wel eens zoiets gehad op omegle..
    Maar waarom zou iemand in vredesnaam je VOETEN willen zien? x'D
    ik heb ook een x email uitgewisseld op hotmail, met een nederlander. Bleek halve pedofiel te zijn. Oeps. x'D Ik negeer hem gewoon, dan houden ze na een tijdje wel op. :D


    "TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."

    XnightmareX schreef:
    ik sprak laatst ook iemand op die site!! het was een vrouw uit USA en die zei dat ik van die site af moest gaan zij zat daar namelijk om pedofielen te ontmaskeren en ze had er al 15!! plus dat mensen van die site met een klik op een knop zo kunnen zien waar je woont!! ik ga dus echt never nooit meer op die site!!

    x
    flut. i hope so he is ok !


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Essence schreef:
    (...)
    ik zou niemand van omegle.com vertrouwen, maar zolang je alleen wat praat enzo, kan het vast geen kwaad..
    Hmm ja, je hebt wel een punt.
    Maar het blijft irritant dat hij je de heletijd mailtjes stuurt; volgende keer wil ik je voeten wat langer zien, vind je dat goed?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik zat ook een keer op mn mail, en toen had ik 15 emails van ene feyenoordrotter4@etcetc gast ofzo, en ze stonden bij mn junkmail, dus ik heb ze niet gelezen en meteen verwijderd. Een maand later ging ik op msn, en ik werd aan een gesprek toegevoegd door die ene gast dus, en hij zei allemaal dingen zoals doe je webcam aan, ga strippen etcetc. Ik heb 'm meteen aangegeven :]
    Als je je niet prettig voelt bij die gast, blokken/aangeven[?]/negeren :]


    The sweet glinster of the moonlight shines on you.

    1 woord: Voetfetisjist.


    No growth of the heart is ever a waste

    Magenta schreef:
    Ik zat ook een keer op mn mail, en toen had ik 15 emails van ene feyenoordrotter4@etcetc gast ofzo, en ze stonden bij mn junkmail, dus ik heb ze niet gelezen en meteen verwijderd. Een maand later ging ik op msn, en ik werd aan een gesprek toegevoegd door die ene gast dus, en hij zei allemaal dingen zoals doe je webcam aan, ga strippen etcetc. Ik heb 'm meteen aangegeven :]
    Als je je niet prettig voelt bij die gast, blokken/aangeven[?]/negeren :]

    Ochja...
    'Hoe zie je eruit?' 'Ben je maagd?' 'Heb je grote borsten?' En natuurlijk last but not least: 'Ben je geil?'

    [ bericht aangepast op 9 mei 2010 - 23:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Als het teveel mailtjes worden dan zou ik gewoon ze negeren. Dan houd het wel op.


    -

    Hahahh mijn vriendin doet dat ook en dan zegt ze voor de lol dat ze iemand van twilight is of zegt ze wel iets anders grappigs:P

    Ik heb 1 iemand van Omegle op mijn msn. Maar hij is gewoon freaking aardig, en we spraken 2 uurtjes op omegle, en daarna nog een uurtje op msn. Maar hij is 2 jaar ouder dan mij, enzo.

    Maar ik vraag me af, wat er leuk is aan voeten... Zoiets heb ik ook altijd met Wurgseks, wat is daar nou leuk aan?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2010 - 17:14 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    XnightmareX schreef:
    ik sprak laatst ook iemand op die site!! het was een vrouw uit USA en die zei dat ik van die site af moest gaan zij zat daar namelijk om pedofielen te ontmaskeren en ze had er al 15!! plus dat mensen van die site met een klik op een knop zo kunnen zien waar je woont!! ik ga dus echt never nooit meer op die site!!
    x



    OMG!Je had geluk dat je naar die vrouw geluisterd
    hebt,want na zo'n berichtje zou ik meteen op de
    verwijderknop drukken zonder na te denken!15!Een
    record!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    raaar joch met z'n voeten...


    If you believe in yourself anything is possible

    Tsja, je kunt hem altijd vertellen dat jij niet dezelfde fetish deelt en je ongemakkelijk voelt bij zijn opdringerige gedrag.

    Dan is het aan hem om te kiezen of hij dat accepteert of stopt met praten tegen je.

    Als het laatste het geval is, is dat vervelend maar beter, want dan bespaar je jezelf wel een naar gevoel.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik doe altijd alsof ik 28 ben.xD
    Ik heb best grappige gesprekjes met die mensen.
    Een keertje zei ik zo van:
    Hi
    I love you <3
    Wanna marry me?
    En diegene zo van:
    Yes of course
    I love you 2 <3

    Echt zo grappig.
    (krul)


    *insert philosophical cringe expression here*