• Ik ging zonet dus op Omegle.com. best grappig hoor, met vreemden praten. maar er was dus een hele aardige jongen uit de USA (19 jaar) die wilde dat ik mijn voeten ging showen.
    het was heel gezellig. uiteindelijk deed hij een beetje sip, want ik zei elke keer dat ik ze niet wou showen. hij zei; je mag me disconnecten hoor!
    maar dat wou ik echt niet, ik had al zo'n lang gesprek met hem en ik moest soms echt spontaan lachen. dus ik ging uiteindelijk op een andere site (tinychat) mijn voeten laten zien.
    Eigenlijk schaamde ik me dood, want ik zat daar dus met mijn voet bij het scherm.
    Ik had mijn sokken aan dus hij vroeg lief of ik nog een paar seconden zonder sok wou laten zien.* Ik deed dat ook. Later vond ik het een beetje vreemd worden dus ik zei dat ik weg ging. We hebben e-mails uit gewisseld, terwijl ik dat dus nooit doe.
    Ik keek uit nieuwsgierigheid even op mijn mail - een minuutje nadat ik goodbye tegen hem had gezegt - en ik zag al een mailtje staan: 'Hi feetgirl <3 ' was de inhoud.
    Nu ben ik bang dat hij mijn hele inbox gaat overspoelen met mailtjes.
    Stel ik me aan?

    *= hij hield heel erg van vrouwenvoeten, zei hij.
    -ik wist niet echt waar deze topic bij moest..



    EDIT; twee emailtjes al gekregen, moet ik reageren?

    3 mailtjes

    [ bericht aangepast op 8 mei 2010 - 19:47 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Haha, klinkt wel grappig eigenlijk. x']]
    Gewoon normaal reageren denk ik?

    Hooligan schreef:
    (...)
    Really, really. Een topic van een jaar oud. REALLY.

    I'm just saying. En aangezien ik zelf mag weten hoe ik hierop antwoord, of op een ander topic, doe ik dat, ook al is deze een jaar oud. Boeiend. 8D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Voeten? whatthe.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    En toen zag ik het jaar.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Is dat zo erg dan?
    xd
    Misschien bedoeld hij het als een grapje.
    & als hij een voeten fetisch heeft, iedereen zijn ding? ;p
    als je het echt vervelend vind, verwijder hem dan ofzo?


    Me so good.

    Lol?


    Olive

    Hoezo oud --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat is iemand met een serieus enge voetenfetish. En als je niet wilt dat hij dingen als feetgirl zegt enzo, moet je dat gewoon zeggen.
    Je kan hem altijd nog blokkeren, dat kan op hotmail ook gewoon hoor!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Aangezien het nu al zo'n oud topic is, wil ik eigenlijk wel weten wat je nu precies hebt gedaan en of hij echt zo gek was of niet, haha (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Zo erg is het toch niet dat je je voeten hebt laten zien? Het had anders geweest als hij had gevraagd of je -iets anders- zou willen laten zien xd


    Forever.

    Gewoon mee opletten, Als hij te ver gaat of je hem irritant gaat vinden kun je hem verwijderen.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 10:09 ]


    <3

    JoKwon schreef:
    iewl klinkt als iemand met een flinke voeten fetisch :X

    Oud topic '-.-


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Memphis schreef:
    Aangezien het nu al zo'n oud topic is, wil ik eigenlijk wel weten wat je nu precies hebt gedaan en of hij echt zo gek was of niet, haha (krul)


    Haha, ja ik ook. ;D


    Opgeven is geen optie.

    Dat is nogal heel dom om te doen. Omegle, daar zitten vreemde mensen op.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain