• is dat mensen je meteen veroordelen als je zegt dat je Tokio Hotel luisterd. Ze vinden je meteen een emokind dat niets van muziek afweet en geilt op emo's. En ik snap het echt niet, wat dat is allang niet meer zo, dat dat vooral de doelgroep is. Soms heb ik ook echt geen behoefte om te zeggen dat ik naar hun muziek luister vanwege de reacties (Ik bijt snel van me af, ik zeg altijd wat ik denk en vind en trek me niets van andere meningen aan) maar ik vind het echt vervelend vinden.
    Zo.


    Your make-up is terrible

    Niemand uit mijn nieuwe klas wist het, tot ik naar het concert was geweest. Maar ze doen er helemaal niet raar over. Beter nog, ze vonden het heel stoer haha :Y)
    Maar het is inderdaad heel kud ja ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ken het en vind het dom. 't Is toch niet omdat je hun muziek luistert, je meteen een emo moet zijn, ofzo... Het slaat werkelijk nergens op!
    Iemand dat ik ken was vroeger ook fan, maar toen ze wisten dat ik fan was gingen ze er meteen over zeiken, zelfs diegeen die ook fan wàs.
    Like wth? ><'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ja idd,


    Your Butt is Mine!

    Ik snap die haters ook niet,
    ik vond tokio hotel in het begin best wel vreemd, maar ik haat ze niet, vind zelfs sommige nummers best leuk ;)


    They call me dr. phil

    Kan je nagaan hoe er op mij gereageerd word als ik zeg dat ik th fan ben.

    (ben 37 jaar he)


    muziek altijd overal

    Dat ken ik ook, had ik veel last van in groep 8, klas 1 & 2. Nu ik verhuisd ben minder, maar ze schelden soms nog wel eens met emo, alleen dan lach ik ze heel hard uit doen ze het niet meer. (:


    -

    Ik erger me daar ook dood aan. Bij mij nu op school weet niemand het, behalve mijn goede vrienden enzo. En die accepteren dat gelukkig gewoon. Maar ze vragen mij ook nooit naar mijn mening ofzo. Dus als ze echt recht in mijn gezicht vragen "Wat is jouw lievelings muziek/band?", dan ben ik wel zo iemand die gewoon Tokio Hotel zegt. Ze zijn geweldig, en ik vind dat ik daar niet om moet schamen.
    Alleen tja, als ze niks vragen.. Geef ik ze zeker geen reden om mij te irriteren :')


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    barbara schreef:
    Kan je nagaan hoe er op mij gereageerd word als ik zeg dat ik th fan ben.

    (ben 37 jaar he)

    Ik vind dat helemaal niet zo vreemd, of ligt dat nu aan mij?
    Tokio Hotel is een geweldige band, en ik vind dat iedereen fan kan zijn. Leeftijd maakt daar toch niks uit lijkt mij.
    Ik bedoel, ik kan het mis hebben hoor.. Maar volgens mij is er geen enkel liedje waar de boys zingen "Tralalala, al onze fans moeten een bepaalde leeftijd grens hebben. Trralalala" :')

    Dus Th-haters moeten gewoon hun bek houden, want we trekken ons er toch niks van aan!


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Ik heb echt een hekel aan th haters. Wij vallen hun toch ook niet aan omdat zij fan zijn van een band ofzo >< Echt onzin.
    De tante van mijn BF vindt hen ook gaaf. Muziek heeft geen leeftijdsgrens :Y)


    What's the point of living, when there's no death?

    ik ben het helemaal met je eens. Het is echt erg. Mijn vrienden accepteren het en doen er niet moeilijk over ofzo, maar je hebt van die mensen... Maarja. Denk dan maar aan al die mensen die ze WEL helemaal geweldig vinden. (ik):Y)

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 12:26 ]


    Felix

    ik krijg reacties, but i don't care...

    Ik hou van TH, daar moeten ze maar mee leren leven.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 18:01 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ja, ik ben geen TH fan, maar wanneer mensen op hun liedjes en looks gaan zeiken heb ik zoiets van: beter hou je je mond, je weet niet eens waar je over praat! Iedereen heeft zo z'n looks, en hun nummers zijn echt wel goed, hoor!


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Mensen die niets van de band en de doelgroep weten interesseert het ook niet, daarom blijven ze hangen met die beelden, denk ik.

    Ik zou toch wel eens graag een kakker willen ontmoeten die naar Nightwish en Iron Maiden luistert, nu we 't toch over steriotypen hebben :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    KOMMxNOISE schreef:
    ik krijg reacties, but i don't care...

    Ik hou van TH, daar moeten ze maar mee leren leven.


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik heb geen Tokio Hotel fan, maar ik weet wat er gebeurd. Ik vind het echt zielig van die mensen >< ik bedoel, ik luisterde vroeger ook Tokio Hotel, maar ik vond de bandleden niet leuk. Ik hield niet van emoguys etc. Het is allemaal pure shit en eigenlijk discriminatie, omdat jullie, tokiohotelfans, gewoon gediscrimineerd worden vanwege het feit dat jullie naar ze luisteren ><
    zielig, heel zielig.


    Destroy what destroys you.