• is dat mensen je meteen veroordelen als je zegt dat je Tokio Hotel luisterd. Ze vinden je meteen een emokind dat niets van muziek afweet en geilt op emo's. En ik snap het echt niet, wat dat is allang niet meer zo, dat dat vooral de doelgroep is. Soms heb ik ook echt geen behoefte om te zeggen dat ik naar hun muziek luister vanwege de reacties (Ik bijt snel van me af, ik zeg altijd wat ik denk en vind en trek me niets van andere meningen aan) maar ik vind het echt vervelend vinden.
    Zo.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Stiekem haalt hij mijn lesbische kant naar boven, ghehe _O_

    Haha, die hebben we allemaal wel denk ik (A)
    Ik ken zelfs een meisje die hartstikke tegen lesbo's was, en ook tegen homo's en bi's enzo. En op een gegeven moment zag je haar zoenen met een meisje :'D (krul)


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Heb ik ook. Ik doe nu al 1 jaar alsof ik neit naar TH luister :') Na 2 jaar zijn die opmerkingen irritant hoor xd


    Don't be a drag, just be a queen.

    ik heb hetzelfde, maar als het er op aankomt zeg ik wel dat ik naar Tokio Hotel luister. Als ze daar dan raar op reageren weet je wel gelijk wie je echte vrienden zijn.


    Be my Louis and I be your Eleanor

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Stiekem haalt hij mijn lesbische kant naar boven, ghehe _O_

    Zeg kom es hier, jij lekker blondje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Flawless schreef:
    Persoonlijk ben ik geen fan. Maar die dingen van in hokjes plaatsen vind ik best wel stom. Voor mij maakt dat niet uit naar wat mijn vrienden of anderen luisteren. Een vriendin van mij zegt dat ook niet,omdat die weet dat ze daar kritiek op krijgt.


    All this dampness is damp.

    ben het met je eens!


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Ik geef je gelijk.
    Vroeger was ik wel meer rockachtig gekleed zo. En kreeg ik van die opmerkingen maar nu ben ik gewoon normaal gekleed er zit geen rock ofzo meer in. En nog steeds krijg ik opmerkingen van ja ga in je polsen snijden of ga ik een hoekje zitten huilen. Gewoon omdat ze weten dat ik Tokio Hotel fan ben.
    Maar ergens weerhoudt me dat niet om te zeggen dat ik fan van hun ben. Want ze moeten maar denken wat ze willen en als ze daarom al van die kut opmerkingen gaan maken weet ik ook meteen wie je echte vrienden zijn of kunnen zijn.
    Ze moeten me nemen zoals ik ben.

    Dat is niet alleen met TH hoor dat is met zo veel muziek. Trek je er nou eens niks van aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    dat is idd irritand,
    Bij mij op school hebben ze er ook wel overgezeurt tegen me, maar later viel het mee,
    ze zeuren toen meer over mn legerkisten die ik naar school droeg of over mijn zwart haar.


    Vampire Heart.

    ik ben het helemaal met je eens. dat was ook de eerste gedachten van mijn zusje enzo.
    en ze dacht dat ik mezelf ging snijden.
    ik ben echt geobsedeerd door Tokio hotel. mensen beoordelen te veel op uiterlijk. echt verschrikkelijk.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    GODISHOT schreef:
    (...)
    Haha, die hebben we allemaal wel denk ik (A)
    Ik ken zelfs een meisje die hartstikke tegen lesbo's was, en ook tegen homo's en bi's enzo. En op een gegeven moment zag je haar zoenen met een meisje :'D (krul)


    woow- dat is vreemd.
    maar misschien zei ze dat alleen maar omdat ze niet wilde dat andere er achter zouden komen dat ze zelf bi of lesbisch is.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Hehe, toen ik fan was; kon het me niet schelen wat mensen ervan zeggen. Ik bedoel: Ik luister het, dus de anderen hebben niks te zeiken wat ik moet doen.
    Ik heb zelfs vrienden erbij gemaakt die eerst Tokio Hotel helemaal niks vonden. Maar nu ze de music geluisterd hebben van hun, zijn ze er fan van geworden. Ze zijn nu nog fan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Finished schreef:
    Ik geef je gelijk.
    Vroeger was ik wel meer rockachtig gekleed zo. En kreeg ik van die opmerkingen maar nu ben ik gewoon normaal gekleed er zit geen rock ofzo meer in. En nog steeds krijg ik opmerkingen van ja ga in je polsen snijden of ga ik een hoekje zitten huilen. Gewoon omdat ze weten dat ik Tokio Hotel fan ben.
    Maar ergens weerhoudt me dat niet om te zeggen dat ik fan van hun ben. Want ze moeten maar denken wat ze willen en als ze daarom al van die kut opmerkingen gaan maken weet ik ook meteen wie je echte vrienden zijn of kunnen zijn.
    Ze moeten me nemen zoals ik ben.


    echt heel triest dat ze dat zeggen.
    maar weetje zulke mensen zijn er altijd. ik zou me zelf ook niet inhouden als ze me vragen of ik fan ben. dat is niet echt eerlijk, en ik zou het zelfs zeggen als ik een groep haters voor me had staan.
    het is gewoon wie ik ben.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    LunaLight schreef:
    Hehe, toen ik fan was; kon het me niet schelen wat mensen ervan zeggen. Ik bedoel: Ik luister het, dus de anderen hebben niks te zeiken wat ik moet doen.
    Ik heb zelfs vrienden erbij gemaakt die eerst Tokio Hotel helemaal niks vonden. Maar nu ze de music geluisterd hebben van hun, zijn ze er fan van geworden. Ze zijn nu nog fan.


    ja heb ik ook.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    dat is vervelend.
    ik durfde heel vaak niet te zeggen wat voor muziek ik luisterde, maar nu kan het me niks meer schelen en bijt ik ook gewoon van me af, als ze comentaar leveren