• is dat mensen je meteen veroordelen als je zegt dat je Tokio Hotel luisterd. Ze vinden je meteen een emokind dat niets van muziek afweet en geilt op emo's. En ik snap het echt niet, wat dat is allang niet meer zo, dat dat vooral de doelgroep is. Soms heb ik ook echt geen behoefte om te zeggen dat ik naar hun muziek luister vanwege de reacties (Ik bijt snel van me af, ik zeg altijd wat ik denk en vind en trek me niets van andere meningen aan) maar ik vind het echt vervelend vinden.
    Zo.


    Your make-up is terrible

    Heb precies hetzelfde..


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Dat is niet alleen zo bij TH hoor,dat is altijd zo als je niet naar pop of R&B e.d. luistert.

    Ik snap niet wat mensen er zo erg aan vinden als ze dat soort dingen zeggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mee eens.

    Ik was ooit eens tegen een jongen aan het praten en toen die vroeg wat voor muziekgroepen ik graaag hoorde en ik Tokio hotel enzo zei , zei hij : serieus? ieuw nu praat ik niet meer tegn u ! :o Tjaa .. Ik trek ht me niet aan (;


    I changed.

    Weet je, als je naar Metallica luisterd ben je op mijn school een death metal freak, iemand die aan satanisme doet. Dus het is heus niet alleen bij Tokio Hotel (:
    Maar ik geef je wel gelijk.

    Dat is de reden waarom ik het nu voor de meesten verzwijg. Het eerste en tweede jaar van de middelbare waren geen leuke jaren.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    dat is echt zoo vervelend!
    ik ben geen fan meer maar mensen beoordelen me nog op dezelfde manier omdat ik het ooit ben geweest.
    maarja ik vind ze nog wel leuk enzo


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ja dat is:@
    bij mij in school zit er een jongen en ze pesten hem er de hele tijd mee. mij pesten ze ook maar ik laat ze doen. Een keer zat ik in het olc (een sort van school bibje waar je kunt leren) die jongen zat achter me. iemand die ik ken die deed eerst alsof hij mij iets wou vragen. en toen zei hij " zou je niet ergens anders gaan zitten? die tokio hotel freak zit achter je " ik had zin om die jongen een ferme klop in zijn gezicht te geven!

    het maakt toch niets uit waar je fan van bent? tegeoordig zijn er ook veel fans van justin bieber (iewts wat ik helemaal niet snap) ik ga die toch ook niet pesten omdat ze fan zijn van hem?

    een keer liep ik over de speelplaats om naar huis te gaan met mijn zus. Ik had mijn Bill vest aan en een tokio hotel t-shirt roept er ineens iemand Homo naar me (ik heb nogal jongensachtig haar) ik kan daar echt niet tegen!
    :@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@

    [ bericht aangepast op 27 juni 2010 - 17:43 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    AnotherAlien schreef:
    (...)
    Ik vind dat helemaal niet zo vreemd, of ligt dat nu aan mij?
    Tokio Hotel is een geweldige band, en ik vind dat iedereen fan kan zijn. Leeftijd maakt daar toch niks uit lijkt mij.
    Ik bedoel, ik kan het mis hebben hoor.. Maar volgens mij is er geen enkel liedje waar de boys zingen "Tralalala, al onze fans moeten een bepaalde leeftijd grens hebben. Trralalala" :')

    Dus Th-haters moeten gewoon hun bek houden, want we trekken ons er toch niks van aan!

    Groot gelijk!


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Persoonlijk ben ik geen fan. Maar die dingen van in hokjes plaatsen vind ik best wel stom. Voor mij maakt dat niet uit naar wat mijn vrienden of anderen luisteren. Een vriendin van mij zegt dat ook niet,omdat die weet dat ze daar kritiek op krijgt.

    Ik snap niet waarom jullie niet begrijpen dat veel mensen ze haatten, lol.
    Volgens mij menen hun (de band) zich heel wat. Daarbij vinden we dat Bill op een meisje lijkt, fans zeggen dat dat helemaal niet zo is (Dan heb je srsly wat aan je ogen) en daar kunnen mensen niet tegen, dus gaan ze haten. Ook maken ze nogal erg emo muziek, en veel mensen haten emos zowiezo.

    Kort samengevat: I don't care, ik ben zelf een hater. En I don't give a damn als je nu kwaad op me word. Dit is mijn eigen freakin' mening.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik snap ze wel. Ik vind Tokio Hotel zelf goed, maar ik vertel het anderen niet dat ik naar ze luister. Ik bedoel, de stereotype fan van Tokio Hotel wordt boos als je zegt dat je vindt dat Bill op een meisje lijkt. Ze worden boos, en gek, beweren dat hij ongelofelijk lekker is en ga zo maar door. Ik bedoel maar; grow up. Ik snap heel goed dat ze die fans niet mogen/haten. Ik mag ze zelf ook niet. En moet je nagaan, ik luister het zelf nog ook.


    Life is hard and then we die

    Is irritant, maar ik heb er op mijn school gelukkig geen last van. iedereen accepteert het wel aardig. Maar nu moet ik naar een andere locatie van mijn school, en nu dus hopen dat ze het daar net zo goed op pikken.

    Van mij hadden ze het nooit gedacht, tot ik op een gegeven moment met een TH vest naar school kwam. Iedereen keek echt zo van 'wtf', en een meisje die ik half ken (vaag) vroeg of de rest in de was zat. :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap ze wel. Ik vind Tokio Hotel zelf goed, maar ik vertel het anderen niet dat ik naar ze luister. Ik bedoel, de stereotype fan van Tokio Hotel wordt boos als je zegt dat je vindt dat Bill op een meisje lijkt. Ze worden boos, en gek, beweren dat hij ongelofelijk lekker is en ga zo maar door. Ik bedoel maar; grow up. Ik snap heel goed dat ze die fans niet mogen/haten. Ik mag ze zelf ook niet. En moet je nagaan, ik luister het zelf nog ook.

    Haha, hun zijn irritant ja. Bill lijkt wel op een meisje, maar hij is wel een lekker wijf :'D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Namorado schreef:
    (...)
    Haha, hun zijn irritant ja. Bill lijkt wel op een meisje, maar hij is wel een lekker wijf :'D
    Stiekem haalt hij mijn lesbische kant naar boven, ghehe _O_


    Life is hard and then we die