• Heeii
    ik heb al een acc op Q
    maar blijf liever dus anomien
    maar mijn probleem dus:

    ik ben gewoon smoor op tom kaulitz
    denkt 24/7 aan hem
    en ga nou niet zeggen van Jaa je kent hem niet eens en bla bla bla
    ik ken hem dus wel.
    en heb zijn tel nummer.
    en ja ik was een one night stand van hem en ik voel me geen hoer omdat ik elke dag met hem sms en bel waar hebben die anderen het dus over van hij belt tog niet enzo want dat doet die dus wel
    maar dat is dus mijn probleem
    wat moet ik doen?
    ik snap het als jullie me niet geloven.


    Het verhaal:

    Nou er was laatst een uitwisselings progamma (via school)
    en ik kwam bij Maurice in huis 2 weken
    toen ging ik met hem mee naar een vriend van hem
    dat was dus Gustav.
    het was heel gezellig en toen belde Gustav zijn andere vrienden ook omdat Maurice daar lang niet meer mee had gesproken. Dus toen kwamen Tom,Bill&Georg ook. Een paar dagen later gingen we weer naar Gustav en toen was de rest van de band er ook. Ik was de hele tijd naar tom aan het kijken en toen keek hij even naar mij en knipoogde die naar me. en toen moesten ik en maurice weer naar zijn huis om te eten, dus kreeg ik van alle jongens de telefoon nummer.De volgende dag gingen we wéér naar Gustav toe en toen waren hun er ook weer. toen gingen hun boodschappen doen want we bleven daar met zijn allen eten maar tom had geen zin om mee te gaan en ik ook niet dus bleven we met zijn 2en de rest kan je denk ik wel afmaken



    Djeezes als het waar is dat Tom je one-night-stand was -.-'
    Daar ben ik heus niet jaloers op hoor =')

    Weetje? Jullie wíllen gewoon dat het niet waar is. Maar als het uitkomt dat het wel waar is he? Dan ga ik jullie allemaal afzeiken, en uitlachen. :')

    Doe normaal. :|Dan zal ik eens beginnen met u af te zeiken :8 Als het blijkt dat het waar is, ben ik de eerste om mijn fout toe te geven en mijn excuses aan te bieden. Maar bij mijn weten heb ik nog altijd geen bewijs gezien,...:8

    Djeezes als het warr is dat Tom je one-night-stand was -.-'
    Daar ben ik heus niet jaloers op hoor =')

    zo reageer je anders wel

    (...)
    zo reageer je anders wel
    Schat ik verlaag mij niet tot dat niveau

    (...)
    Doe normaal. :|Dan zal ik eens beginnen met u af te zeiken :8 Als het blijkt dat het waar is, ben ik de eerste om mijn fout toe te geven en mijn excuses aan te bieden. Maar bij mijn weten heb ik nog altijd geen bewijs gezien,...:8
    Zeik em maar af, fuck mij niets :'D En je hoeft me geen u te noemen. Ik weet dat ik hier beroemt ben, maar ik word liever je genoemt.



    Zeik em maar af, fuck mij niets :'D En je hoeft me geen u te noemen. Ik weet dat ik hier beroemt ben, maar ik word liever je genoemt.
    Voel je maar niet belangrijk, U is iets wat we ALTIJD zeggen in belgie, hier spreken we niet zo met "je" en "jij" dus geen reden om je beroemd te voel want , guess what? You're not ;)

    Waarom word deze topic niet gewoon gesloten? Deze topic zal eeuwig doorgaan zo... && meid, hier zul je je hulp niet vinden...


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Hoeveel topic's zijn er als deze al niet geweest? Veel!

    Oproep: allemaal back on topic. Dus over hoe Heeii moet omgaan, of whatever, met Tom.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Hoeveel topic's zijn er als deze al niet geweest? Veel!
    Geef de links, vanaf nu, mag alleen over dit onderwerp in dit topic worden gepraat.


    You'd took my breath but I'll survive.



    (...)Voel je maar niet belangrijk, U is iets wat we ALTIJD zeggen in belgie, hier spreken we niet zo met "je" en "jij" dus geen reden om je beroemd te voel want , guess what? You're not ;)
    Nou, ik voel me opeens wel heel belangrijk als er u tegen mij word gezegt. [doen ze op het koningklijkhuis ook. hihi] En trouwens, ik spreek Nederlands, en ik irriteer me aan de mensen die hier niet normaal typen, dus val ik nu ook meteen aan als er u gebruikt word.

    @ DeadxVampire

    You're right.
    Dit kan indd oneindig doorgaan.
    Laat haar lekker geloven wat ze wil geloven..of het nou waar is of niet.
    Dit is zinloos.


    i need you like a heart needs a beat.

    @ DeadxVampire

    You're right.
    Dit kan indd oneindig doorgaan.
    Laat haar lekker geloven wat ze wil geloven..of het nou waar is of niet.
    Dit is zinloos.


    eindelijk een keer iemand die het eens met me is x]


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Nou, ik voel me opeens wel heel belangrijk als er u tegen mij word gezegt. [doen ze op het koningklijkhuis ook. hihi] En trouwens, ik spreek Nederlands, en ik irriteer me aan de mensen die hier niet normaal typen, dus val ik nu ook meteen aan als er u gebruikt word.

    ik typ normaal hoor. In belgie spreken we allemaal met u, dus moet je je niet aangevallen voelen...:|

    (...)

    eindelijk een keer iemand die het eens met me is x]


    Whahaha.
    Nja t is zo..xD
    Wie wil er gaan 'bewijzen' dat ze wel of niet gelijk heeft.
    En trouwens, als ze echt liegt, dan heeft ze hiermee dus precies wat ze wil..
    Reacties,reacties, discussies..whatever..
    Mensen maken zich er druk om..

    Dus ja..xD


    i need you like a heart needs a beat.