• [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 21:11 ]

    Dat gebeurt bij mij op school eigenlijk niet.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Dat gebeurt bij mij op school eigenlijk niet.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Hmm, dat is bij ons op school eigelijk nooit. Echt, er zitten best een aantal holebi's bij ons op school, en het word gewoon geaccepteerd, en ook zeker een kwart van onze school is alternatief dus daar word ook niks over gezegt.
    En over dat van dat "lesbische seks", ze vinden het leuk als je er negatief op reageert, zoiets had ik op mijn lagere school ook, totdat ik "Ja, lekker toch?" zei, toen wisten ze niks meer te zeggen :"D

    Ps, even offtopic: Je username, Black Veil Brides <3


    Alis volat propriis.

    Thingies schreef:
    Dat gebeurt bij mij op school eigenlijk niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Weetje? Ik zou die mensen recht in hun gezicht uitlachen. Gewoon lekker laten gaan, als jij bent wie je wilt zijn en je daar goed bij voelt, moet je lekker jezelf blijven. Schijt aan anderen :Y) Ookal is het nog zo moeilijk. Fake it till you make it.

    CACHAREL schreef:
    Weetje? Ik zou die mensen recht in hun gezicht uitlachen. Gewoon lekker laten gaan, als jij bent wie je wilt zijn en je daar goed bij voelt, moet je lekker jezelf blijven. Schijt aan anderen :Y) Ookal is het nog zo moeilijk. Fake it till you make it.


    Mee eens! :Y)


    I love Marshawk

    Bij mij word je daarbij vuil aangekeken als je zwart draagt ofzo noemen ze je Emo en als je knuffelt of bij iemand op schootg gaat zitten van je eigen geslacht word je gewoon als vuil behandeld

    Thingies schreef:
    Dat gebeurt bij mij op school eigenlijk niet.


    None but ourselves can free our minds.

    Het zijn ook maar mensen. Alhoewel ik wet niet wat Holebi's zijn eigenlijk? Homo's en Lesbisch?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Sanlena schreef:
    Het zijn ook maar mensen. Alhoewel ik wet niet wat Holebi's zijn eigenlijk? Homo's en Lesbisch?

    Ja, homo, lesbi en bi :]


    Alis volat propriis.

    Ik vind dat zo stom ><
    Ik had een jongen in m'n klas en hij zat vlakbij me met wiskunde in m'n eerste jaar. Toen zei hij zo: Ben je gothic? Ben je emo? Maakt niet uit, ik discrimineer je toch wel.
    Ik mag hem nog steeds niet, maar ik heb hem toen gewoon genegeerd.
    Maar bij ons doen ze niet zo moeilijk over dat soort dingen.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2010 - 19:38 ]


    What's the point of living, when there's no death?

    dat is bij mij ook zo,
    echt zo irritand.
    niet normaal!
    we zijn, wie we zijn.
    en daar kan niemand iets aan veranderen,
    maar ze kunnen je er wel mee pijn doen.
    respect, voor mensen, dat hebben ze niet.


    the plastic made dreams

    Thingies schreef:
    Dat gebeurt bij mij op school eigenlijk niet.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Dat vind ik ook stom
    En dan nog ook al zou je een lesbi zijn wat is daar dan erg aan,Ik ben goed bevriend met een homo en ze vinden me raar enkel daar voor


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dat vind ik echt erg. Dit klinkt misschien helemaal niet zo, maar ik kan daar kwaad om worden. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?