• [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 21:11 ]

    Melusine schreef:
    Hmm, dat is bij ons op school eigelijk nooit. Echt, er zitten best een aantal holebi's bij ons op school, en het word gewoon geaccepteerd, en ook zeker een kwart van onze school is alternatief dus daar word ook niks over gezegt.
    En over dat van dat "lesbische seks", ze vinden het leuk als je er negatief op reageert, zoiets had ik op mijn lagere school ook, totdat ik "Ja, lekker toch?" zei, toen wisten ze niks meer te zeggen :"D

    Ps, even offtopic: Je username, Black Veil Brides <3


    Only those who listen can hear

    sorry, ik vind het niet kunnen van die mensen. Waarom zeg ik sorry? oké die streep ik door.
    Ik vind het gewoon ziek triest van die mensen, vast ziten ze bij ons op school ook maar ik kan het wel met sommige emo's vinden en ja, gewoon triest.


    Don't dream your life, but live your dream!

    DarkSavior schreef:
    Daarom hou ik van mijn school, zoveel verschillende soorten mensen. We letten niet meer eens op anderen.

    *high five* Bij ons op school dragen zelfs de leraren ''andere'' kleren~ :'D

    Reticent schreef:
    Dat gebeurt bij mij op school eigenlijk niet.

    Minsa schreef:
    (...)
    *high five* Bij ons op school dragen zelfs de leraren ''andere'' kleren~ :'D

    Dat is cool !

    [bEDIT[/b]: 3000ste post (bloos)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 18:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hé das vaag bij ons gaan zoveel vriendinnen op elkaars schoot zitten als er geen plek is o-o Ook niet-emo's enzo, maar de popies bij ons zijn dan ook ontzettend aardig en nemen het juist vaak op voor de emo's(de aardige dan) xd


    =

    AllyaRose schreef:
    Ik vind dat zo stom ><
    Ik had een jongen in m'n klas en hij zat vlakbij me met wiskunde in m'n eerste jaar. Toen zei hij zo: Ben je gothic? Ben je emo? Maakt niet uit, ik discrimineer je toch wel.
    Ik mag hem nog steeds niet, maar ik heb hem toen gewoon genegeerd.
    Maar bij ons doen ze niet zo moeilijk over dat soort dingen.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Reticent schreef:
    Dat gebeurt bij mij op school eigenlijk niet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Bekrompen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Dat zijn zulke gemene dingen die ze zeggen en doen !
    Je wordt er gewoon hopeloos van !
    sterkte

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 10:28 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Bij ons is dat ook en het enigste wat je kunt is het negeren.


    Olive

    Reticent schreef:
    Dat gebeurt bij mij op school eigenlijk niet.


    Let it come and let it be

    Gebeurt niet bij mij op school, maar ik laat het echt niet bij woorden als dat gebeurt. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Op mijn oude school ~waar ik nu inmiddels klaar mee ben~ gingen ze weddenschappen afsluiten met elkeer bijv: 1,- om mij te knuffelen.
    vaak werd/word je ook na geroepen in de gangen, en gaan mensen je staan uitlachen of van die vragen stellen.
    Naja ik ben het wel gewend dus ik ging er niet op reageren, behalve toen die gast mij ging knuffelen, dat vond ik echt belachelijk (cat)


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Dat gebeurt bij ons niet, maar ik vind ook wel dat ze er bij jou gewoon echt over gaan. Zeker met dat breekmes. Dat doe je toch niet? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'