• [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 21:11 ]

    Nou, onze school is ook niet echt normaal.
    Tegen een vriendin van mij noemde ze haar gothic omdat ze alleen haar haren zwart verfde. =S
    Maar ik heb schijt wat mensen van me denken, dus toen ik m'n haren roze had geverfd durfden ze me niet eens belachelijk te maken en maakten complimenten.
    Het zijn gewoon jaloerse typetjes die zulke opmerkingen maken.
    Weten ze trouwens wel wat seks is?
    Stelletje kleuters.


    I've got your back like a bra strap.

    Kijk, ik ga echt niks zeggen, want ik doe hetzelfde bij die gore klote *** op school. Maar die hebben mijn vrienden wel vies hard gebruikt enzo. Maar bij normale, aardige mensen zou ik het niet doen. (Sowieso doe ik het niet omdat het 'emo s' zijn, maar gewoon omdat het écht kutmensen zijn, en ja ik ken ze.) En bij ons op school reageren ze er wel kinderachtig op, maar de hogere klassen niet meer. Al schelden ze me wel nog steeds uit voor Emo.. ><


    You move me ......... Kurt

    Toen ik in de derde/vierde klas van het middelbaar zat, gingen ze dat ook naar mij roepen, want ik zat op een vriendin haar schoot. Hoor je opeens 'Lesbi's!' en 'Ben je lesbi? IEHHL.' Like, what-the-heck zijn dat voor kleine kinderen zeg?!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ten eerste, wat is een holebi ofzoiets? En wow wat een aparte school, wij hebben sowieso niet van die stereotype mensjes enzo.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Ok, iemand moet ophouden met deze tyfus oude topic's omhoog te kicken.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ok, iemand moet ophouden met deze tyfus oude topic's omhoog te kicken.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Reticent schreef:
    Dat gebeurt bij mij op school eigenlijk niet.


    Leest nu pas dat het een topic is van minstens een jaar geleden. Zucht.....

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 16:28 ]


    Bad decisions make good stories.

    cacharel schreef:
    Weetje? Ik zou die mensen recht in hun gezicht uitlachen. Gewoon lekker laten gaan, als jij bent wie je wilt zijn en je daar goed bij voelt, moet je lekker jezelf blijven. Schijt aan anderen :Y) Ookal is het nog zo moeilijk. Fake it till you make it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    wauw idd een jaar geleden haha


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    bij mij op school zeggen ze ook dat ik lesbo ben omdat ik met een vriendin naast elkaar zit in de klas en in de pauze
    terwijl 2 trutten ook hetzelfde doen maar die worden niet lesbo genoemd echt zo irri


    You can't not look cool with a crossbow.

    Daarom hou ik van mijn school, zoveel verschillende soorten mensen. We letten niet meer eens op anderen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is respectloos! Kan je er niet met je mentor over praten?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bij mij op school word je gewoon geaccepteerd als je holebi bent, of emo ofso.

    Overal lopen wel van die zielepoten rond die mensen die er anders uit zien of niet hetero zijn de grond in boren. Ze zullen er overal zijn , dus ik heb er maar mee leren leven.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Mensen tegenwoordige hebben echt een mentaliteit makeover nodig. Hoe verder we evalueren, hoe meer bekrompen we worden.

    Doe lekker waar je zin in hebt, uiteindelijk weet je dan toch pas wie je echte vrienden zijn en trust me, daar heb je je hele leven meer aan dan een paar populaire jaren in het middelbaar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.