• [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 21:11 ]

    Reticent schreef:
    Dat gebeurt bij mij op school eigenlijk niet.


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Op wiens school hebben ze wat tegen wiccan's?

    Oké, bij mij dachten ze eerst dat ik een joodse was omdat ik een pentagram droeg, waarvan zij dachten dat het een jodenster was. Vervolgens ging er ééntje zeggen dat ik 's nachts op een bezem rondvloog en dat ik stiekeme vergaderingen had met deatheaters, en sindsdien heeft de school iets tegen heksen.
    Kom nou! Wicca is een religie! Ik ga toch ook niet zeggen (en niets tegen christendom, ben ook als katholiek geboren) "rot toch op man, met je hostie's!" of "de paus is een pedofiel".


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bij mij op school worden er eigenlijk constant van zulk soort opmerkingen gemaakt. Ach ja, de maatschappij is nou eenmaal verkloot. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vertel helemaal niks op mijn school, omdat het anders als een trein door de school gaat en binnen de kortste keren iedereen het weet, en dan word het een roddel en verandert het hele verhaal wat ik dan verteld heb.

    Maar wat een kutkinderen op je school, kun je niet naar je schooldirecteur dinges gaan, om het te vertellen? en anders sla je ze.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    grapefruit schreef:
    Op wiens school hebben ze wat tegen wiccan's?

    Oké, bij mij dachten ze eerst dat ik een joodse was omdat ik een pentagram droeg, waarvan zij dachten dat het een jodenster was. Vervolgens ging er ééntje zeggen dat ik 's nachts op een bezem rondvloog en dat ik stiekeme vergaderingen had met deatheaters, en sindsdien heeft de school iets tegen heksen.
    Kom nou! Wicca is een religie! Ik ga toch ook niet zeggen (en niets tegen christendom, ben ook als katholiek geboren) "rot toch op man, met je hostie's!" of "de paus is een pedofiel".


    er was toch allemaal gezeik op de tv over dat laatste? naja ik volg het nieuws verder niet ofzo :W maar ik vind dat je helemaal gelijk hebt. mensen die anders zijn worden nou eenmaal anders behandelt ookal is het gemeen en niet eerlijk..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    jep ik omdat ik met mijn vriendin heel close om kan gaan omdat we elkaar heel goed begrijpen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Reticent schreef:
    Dat gebeurt bij mij op school eigenlijk niet.


    I´m nothing special.

    grapefruit schreef:
    Op wiens school hebben ze wat tegen wiccan's?

    Oké, bij mij dachten ze eerst dat ik een joodse was omdat ik een pentagram droeg, waarvan zij dachten dat het een jodenster was. Vervolgens ging er ééntje zeggen dat ik 's nachts op een bezem rondvloog en dat ik stiekeme vergaderingen had met deatheaters, en sindsdien heeft de school iets tegen heksen.
    Kom nou! Wicca is een religie! Ik ga toch ook niet zeggen (en niets tegen christendom, ben ook als katholiek geboren) "rot toch op man, met je hostie's!" of "de paus is een pedofiel".


    Nou, dat niet echt, maar ik heb een keer verteld dat ik Wicca wel interessant vond en toen keken mensen me heel raar aan en iemand vroeg zo spottend: 'Wil jij dan ook een heks worden ofzo?'

    bij mij gebeurt dat jammer genoeg ook


    Queer zijn is gewoon alles

    Mercurial schreef:
    Bij mij op school worden er eigenlijk constant van zulk soort opmerkingen gemaakt. Ach ja, de maatschappij is nou eenmaal verkloot. (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Oke die mensen moeten echt ghhhrrr. Dat heb ik ook op school. Komen kinderen van me klas. 'Ey ben je emoo? OMG!' Ik heb dan echt stfu. Maar nee, ze blivjen doorgaan en dan vragen ze 'Ey! Laat je gekke littekens eens zien!' en dan wil ik echt gewoon min passer in hun ogen duwen. Zulke mensen zijn echt ongeloofelijk irritant en vervelend. En dan hebben we zo een jongen die in de vijfde zit die ook Emo is, en tegen hem doen ze normaal maar tegen mij en zo een andere jongen van school gaan ze haat hebben!
    Zulke mensen zijn echt vreselijk, en ook nog eens eey lesbische seks, echt abnormaal hoor!!!! Rare mensen, zulke mensen moet echt gewoon uitgeroeid worden!
    Maar nu komt het gelukkig nu meer zo vaak voor, alleen heel soms en de mensen die er iets tegen hebben houden hun mond!

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 16:43 ]

    My god, ja mensen zijn nou eenmaal zo en jammer genoeg kun je dat niet veranderen... Bij ons op school is er op dit moment niet zo een geval, maar ik denk dat dit ook zou gebeuren op onze school.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Drukt er vandaag een barbie-mens een breekmes in mijn hand : hier, schat, amuseer je maar wat met je polsen.

    *kuch* vooroordelen *kuch*


    ars moriendi

    Drukt er vandaag een barbie-mens

    Nu doe je het zelf eigenlijk ook...

    Na ja, vooroordelen zitten nou eenmaal in het menselijk brein geprogrammeerd, er zijn helaas mensen die er te ver in gaan...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Kalona schreef:
    (...)
    Nu doe je het zelf eigenlijk ook...

    Na ja, vooroordelen zitten nou eenmaal in het menselijk brein geprogrammeerd, er zijn helaas mensen die er te ver in gaan...

    Sorry hoor, maar doe even normaal. Dat wijf duwt een mes in haar hand en zegt gwn doodleuk amuseer jezelf maar met je polsen?!?
    Als ik haar was had ik haar een klap op haar bek gegeven! Ik vind dat zei het recht heeft om Barbie-mens te zeggen. Net goed voor dat wijf. -WSS is ze dat ook- Sorry, maar ik ben nu echt pissed dat jullie hier zo op reageren, want ik vind Barbie-mens nog wel meevallen voor dat wijf...


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!