• Meer dan de helft van Q moet lachen bij films wanneer er iemand doodgaat :/ Dat vind ik echt fckin' lame, eh.
    Heb je geen humor ofzo?
    -Been word eraf gehakt-
    HAHAHAHAHAHAHA.

    Retards ._.
    Als iemand een grap vertelt die ik niet grappig vind, begrijp ik wel als iemand anders daar om moet lachen. Andere humor, eh.
    Maar dit soort humor? Als er een monster komt/been, kop whatever word afgehakt en dan ga je lachen?
    Uh, ja dan heb je gewoon geen humor.

    Leg me eens uit waarom dit soort dingen grappig zijn? Want in horror topics zie ik wel eens kinders vertellens dat ze zich kapot hebben gelachen met een vriendin :') Newbies, als je in een horror gaat lachen doe je dat om je angst te verbergen.
    En ja, ik verveel me dood c:


    I live for the applause, you will die for it.

    nooit op gelet , don't care eigenlijk , het is maar film :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Randomnicity schreef:
    Ik doe het alleen bij van die verschrikkelijk slechte horrorfilms, waarbij het zó nep is. Dan komt er even 10 liter bloed uit die nek hoor Ö


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik lach nooit tijdens horrorfilms. Zelfs al komen er grappige delen dan nog ben ik te veel in shock van die enge gedeeltes xD ik gil echt aan een stuk door. Maar ik zeg nooit yes hij is dood tenzij die persoon uit de film echt een moordenaar was ofzo.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik huil ook wel eens bij horrorfilms hoor :'D
    Maar soms is het gewoon zo.. vaag, dat het grappig is (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Soms is het zó fake dat ik erom moet lachen, maar bij Disturbia had ik wel echt schrik.


    Let the Night embrace you

    Ik barst soms ook wel eens in lachen uit bj films. Zoals bij saw IV, niet dat je de saw's echt horror kan noemen maarja. Dat toen die vent aan die sleutel trok en toen de kogel er uit schoot en dat door het hoofd van de priester schoot aan de andere kant van de kamer toen ging ik echt strike.

    Maar over het algemeen lach ik niet zo vaak bij echte horror films


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik lach wel eens bij stukjes die ik gewoon té nep vind, en dat vind ik nog wel eens bij films. Ja, ik ben een zeikerd, no offence. (:


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    Ik lach wel eens bij stukjes die ik gewoon té nep vind, en dat vind ik nog wel eens bij films. Ja, ik ben een zeikerd, no offence. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    PUKKELxDING schreef:
    Oh, ik vind dat ook grappig. Maar alleen als het er echt heel nep uitziet.


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Over dat lachen om je angst te verbergen. De meeste mensen in de meeste gevallen wel maar soms verwacht je zoiets engs, en dan komt er juist zoiets achterlijks, waardoor ik dan bijvoorbeeld zou gaan lachen, of dat een vriendin van me zich kapot schrikt waardoor ik me kapot lach.

    Maar voor de rest lach ik nooit om horrors, enkel als ze slecht zijn. Dus je ziet mij niet echt lachend als er iemand vermoord word en weet ik veel wat, dat vind ik eerder nasty :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Newbies, als je in een horror gaat lachen doe je dat om je angst te verbergen.

    Ik vind dat je daar wel gelijk in hebt, ik lach ook soms. Maar dan is de scene gewoon slecht in elkaar gezet en daar lach ik dan om. Ik vind horrors eigenlijk ook niet leuk.


    your eyes are like stars in the night.

    Als ik alleen ben lach ik niet met horrors en als ik met vrienden ben lach ik ook niet zozeer om de horror zelf. Maar eerder om de opmerkingen van mijn vrienden die ze dan geven.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 10:26 ]


    Take me to wonderland

    Als ik zo'n oudere film zie waar alles er fake uitziet lach ik heus wel. Maar dingen like Saw vind ik het eerder walgelijk dan lachwekkend.


    All this dampness is damp.

    Ik moet altijd lachen, als de stukjes zielig zijn. Heb ik altijd,


    SLOAN.

    Als ik in m'n eentje kijk dan lach ik niet zo snel, maar als ik met vrienden kijk gaan we er allemaal verhalen bij bedenken.
    Bijvoorbeeld een monster verpletterd zo'n jongentje en hij is dood, dan gaan wij helemaal SPLAAASH zeggen en dan liggen z'n ingewanden daar en trekken we mongole gezichten en ik moet altijd lachen om die gekke vrienden van me, haha. (krul)


    Smiling but close to tears.