• Ik heb het over mijn ex. Drie maanden geleden maakte hij het, 3 dagen nadat het uit was had hij een ander, Stefanie, en nu is het ookal uit met haar. En ik vroeg aan hem zaterdag waarom het uit was en zo en toen ik hem vroeg of hij het erg vond antwoorde hij dat hij het niet wist en dat hij rap over haar heen was in vergelijking met het meisje ervoor (ik dus) en hij zei ook dat Stefanie een soort van vergeetwerking had. Vorige week vroeg hij aan me of mijn broers nog boos waren op hem en ik antwoorde; nee, maar ze hebben wel gezegd dat als we ooit weer samen zijn dat je niet binnen zou mogen, maar dat gaat toch niet gebeuren. En toen zweeg hij plots. En nu denk ik dat hij me terug wil maar met hem weet je nooit.
    Wat denken jullie, als jullie dit zo lezen?
    En zou het een goed idee zijn om aan hem te vragen of hij terug met me samen zou willen zijn als hij de kans kreeg?
    Dank voor het lezen en voor het reageren. ^^

    Mijn gevoel zegt van wel - heb mezelf even in jouw situatie geplaatst. Mijn ex wou me ook terug, maar ik heb meteen het moment dat hij het huis verliet gezegd: Nooit weer.
    Ik weet niet of jij hem terugwil, zo niet hoef je je er ook geen gedachtenspinsels om te maken :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wil jij het zelf ook wel?
    Die vraag moet je jezelf ook eerst stellen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik sluit me aan bij Zaitsev. Ik denk van wel, waarom zou hij anders ineens zwijgen?


    your eyes are like stars in the night.

    Illumination schreef:
    Wil jij het zelf ook wel?
    Die vraag moet je jezelf ook eerst stellen.

    Ja, zeker.

    Poseidon schreef:
    Ik sluit me aan bij Zaitsev. Ik denk van wel, waarom zou hij anders ineens zwijgen?


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zeg neen. En je weet waarom. Ik haat hem, sorry. Maar toen ik met je praatte toen het net gedaan was, je was echt een emo jonge. Nee, ik haat hem nog steeds.
    sorry, ik voel me echt slecht vandaag je weet wel waarom en zo.

    Ik denk dat hij je terug wilt ja, tenminste dat maak ik uit je verhaal op. En alleen jij kunt kiezen of je terug samen wilt zijn...dat moet je eerst voor jezelf duidelijk hebben voordat je aan hem vraagt of hij dat zou willen als hij de kans had


    Why don't you break my heart

    Ik weet het niet. Als hij erover zwijgt kan het ook gewoon betekenen dat hij het moeilijk vind om erover te praten. Iemand heel erg missen kan ook anders zijn dan iemand terugwillen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als hij je terug wilt moet je afwachten en er zelf niet over gaan beginnen, dan komt hij vanzelf wel naar jou toe.


    it's so empty living behind these castle walls