• in een woord ; klote in dit geval vind ik dat ik het mag zeggen sorry mods.


    we gingen dauwtrappen met een hele groep en onderweg kwamen we dus nog wat lui tegen, dik aan het zuipen en alles. en twee vriendinnen die hadden dus ook drank mee en die waren helemaal zat en op het hulsbeek-daar gingen we heen- ging het al niet goed met eentje die zei al van 'ja dit gaat niet goed.' zijn we met haar wezen lopen, kwamen we én mijn neef én ex-crush tegen -wat een fun-. Waren we terug is ze gaan liggen en toen was die ander al aan het kotsen en toen begon zij ook en echt iedereen zei tegen ons van 'ja komt wel goed met ze, gewoon te veel gezopen.' bleven ze dus kotsen en het ging niet goed en een van hun was dus onderkoelt en de ander hadden ze helemaal in jassen gestopt. kwam er politie langs, die zei van 'ja alsi k terug kom en het gaat nog niet goed krijgen jullie problemen.' dus iedereen van fuck wat nu, want iedereen die er was was nog geen 16 en had drank. wij die vriendin helemaal troosten en alles, kwam m'n ex-crush ook nog met z'n hele bende langs en de enige die zich ermee bemoeide was een vriend van mijn ex-crush, die mij zeg maar beetje kalmeerde en alles door te zeggen van 'ja komt wel goed met haar, ik heb het zo vaak gehad.' maar het ging echt niet goed en ze ging de hele tijd out. met die andere ging het wel wat beter. Kwam die agent weer en nog een opzichter en toen zijn hun ouders gebeld, zijn ze naar huis gegaan en echt al mijn vriendinnen waren helemaal overstuur omdatze dachten dat die vriendin in coma raakte. ik voelde me zo kut echt ik was bang dat we haar kwijtzouden raken.daarna zijn we naar susans huis gegaan omdat we nog een vriendin hadden die ook had gedronken waarvan de ouders het niet wisten dus kon ze even nuchter worden.

    ik vond het zo erg :$ nou mooi geen zuipfeestjes meer voor mij hoor.


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...) onderweg stopten we steeds omdat we emt die andere groep gingen en toen begonnen ze met zuipen op de fiets en waar wij waren ging dat zuipen gewoon verder.

    ow zo :3
    das wel dom eigenlijk :3

    Duo schreef:
    (...)
    ow zo :3
    das wel dom eigenlijk :3
    idd. maar ze luisterden ook niet als wij zeiden 'misschien moet je nu ff stoppen.'


    We can only learn to love by loving.

    Dat lijkt me echt heel eng. Ik hoop dat het nu weer goed gaat met haar.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nog een van de redenen waarom ik geen/weinig alcohol drink. Nu ja, ik hoop alvast dat het met je vriendinnen goed gaat.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 17:31 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Prevail schreef:
    (...) idd. maar ze luisterden ook niet als wij zeiden 'misschien moet je nu ff stoppen.'

    dan is het ergens wel eigen schuld dikke bult :3
    maar ik vind het toch wel zielig :3