• Aaahh mensen,

    ik luister/bekijk nu weer mijn favoriete dvd "Queen Live at Wembley '86(krul)" en ik ging hier net ff helemaal uit mijn dak op mijn kamer :'D Live zijn ze gewoon nog beter dan op cd, dat vind ik echt geweldig <3 Ik wou dat ik ze live kon zien, maar dat zit er natuurlijk niet meer in.. =/
    Hebben jullie ook zo'n dvd/cd met liveconcerten van je favo band of ga je naar liveconcerten? En vind je die dan beter/luister je die liever dan het origineel (op album)? (krul)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 19:26 ]


    ars moriendi

    Ik vind bands live niet goed ... Oké, ze zijn wel goed dan maar het liedje is dan zo anders enz. Maar dat is geen reden om uit je dak te gaan :3


    Don't be a drag, just be a queen.

    Linkin Park. Ze hoeven er geen show van te maken, want elk optreden is perfect. Dat geluid wat uit Chester's strot komt, in één woord: zalig!

    Anouk. Awesome, masterlijk, zalig, perfect, goddelijk, kippenvel. Do I have to say more?


    Think before you act.

    xDeathBreath schreef:
    Ik vind bands live niet goed ... Oké, ze zijn wel goed dan maar het liedje is dan zo anders enz. Maar dat is geen reden om uit je dak te gaan :3

    Hmm.. Dat ligt ook echt aan de band denk ik..


    ars moriendi