• Ik moet bij heel veel boeken waarin er iemand dood gaat huilen is dat normaal? Doen jullie dat ook?
    Boeken waar bij ik heb gehuild:
    op leven en dood
    moordenaars bij dageraad
    haar naam was Sarah
    De hongerspelen
    Het fluisterboek.
    Achtse groepers huilen niet.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 16:31 ]


    When words fail music speaks

    Ik ben niet zo goed in huilen xD zelfs als er in het echt iemand dood gaat huil ik soms niet eens. Dat vind ik eigenlijl bestwel erg. Btw, JAxLUNA ga ff iemand anders irriteren, want je verpest dit topic.


    Alis volat propriis

    Dat had ik ook bij achtste groepers huilen niet! Dat vond ik zo erg... D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bij boeken soms als het echt zielig word, zit je er echt in.
    Bij films heb ik het erger ;(


    "Don't look back, you're not going that way."

    Het is heel normaal dat je je inleeft in boeken hoor! net als bij films huil ik ook bij boeken met een triestige wending ;o
    x


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    Achtse groepers huilen niet.


    Dit vond ik ook een zielig boek.. Ik heb het ook gelezen.. (huil)

    Oja. Ik huil niet bij boeken, tja, misschien bij TVD als ze in het NL uitkomen. Maar verder vooral bij films. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Vancha schreef:
    ja ik heb van mijn moeder geleerd dat ik mensen met een verstadelijkebeperking niet voor de gek mag houden. :P

    Jij bent geniaal._O_


    *insert philosophical cringe expression here*

    Highway schreef:
    (...)
    I lol'd :'D
    Yeh, me too. :']
    OT: Bij boeken huil ik nooit, bij films wel. x'D Maar dat is helemaal niet raar hoor..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik huil ook vrij snel. bij films en boeken en bij 8ste groepers huilen niet hield ik het ook niet droog.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik huil werkelijk nooit bij een film, omdat ik het nooit echt zielig vind en omdat ik altijd met die gedachte in mijn hoofd zit dat het toch gespeelt is ;$


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Username schreef:
    Moordenaars bij dageraad!
    DAN GAAT CREPSLEY DOOD ö


    I'm the Poke-Kami, muwahaha!! XD

    Mensen zeggen altijd tegen mijndat ze moesten huilen bij alleen op de wereld, maar zo zielig vond ik die niet.....


    Alis volat propriis

    crunch schreef:
    (...)

    niet opreageren, gewoon laten.


    Oke thnx.
    Alleen ik kan er nie tegen als mede users uitgescholden worden door z'n zielig persoon.
    Maarja ff over op de topic.
    Ik huil ook echt heel snel maak nie uit wat het is Film of boek of whatever.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    En jhaa, ik moet soms ook huilen bij boeken. Dan voel ik me meestal ook idioot haha.

    Zo even het topic opgeschoond, hele pagina minder, :').

    Als iemand zo levenloos reageert gewoon melden en niet op in gaan, vinden ze alleen maar leuk.

    [Belangrijk] De Meldknop


    Wie du mir, so ich dir.