• Ik moet bij heel veel boeken waarin er iemand dood gaat huilen is dat normaal? Doen jullie dat ook?
    Boeken waar bij ik heb gehuild:
    op leven en dood
    moordenaars bij dageraad
    haar naam was Sarah
    De hongerspelen
    Het fluisterboek.
    Achtse groepers huilen niet.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 16:31 ]


    When words fail music speaks

    Username schreef:
    Moordenaars bij dageraad!
    DAN GAAT CREPSLEY DOOD ö


    Ja, dat was zoooo zielig! Ik schrok me dood. Ik bedoel, 'Whaa!' het gebeurt niet vaak dat er iemand doodgaat die zo belangrijk is.
    Maar het is idd normaal als je huilt bij boeken. Maar soms huil je wel bij dingen die echt totaal niet zielig zijn. Toen die wolf, Magda doodging, moest je ook huilen. Ik vond dat dus helemaal niet zielig, maar dat is mijn mening. Het geeft trouwens ook helemaal niet. Ik vind het altijd heerlijk om bij boeken te huilen, en 'De Wereld Van Darren Shan' is ook een zielige serie. Bij 'fluisterboek' moest ik ook huilen.
    Dus zit er niet in of het normaal is, maar geniet er gewoon van.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2010 - 14:42 ]


    "It is too easy to say 'what if' and paint a picture of a perfect world." ~Darren Shan

    ik huil nooit bij een film, maar wel bij boeken zoals voor ik doodga.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik huil heel soms bij boeken, als het echt heel zielig is!


    Stay calm and be a directioner.

    Ik wel, maar dat heb ik redelijk snel. Niet alleen als iemand doodgaat, als iemand iets liefs tegen elkaar zegt ween ik ook al. Hihi, maar dat heb ik met films net zo. x]

    Ik heb nog nooit gehuild bij boeken, maar ik heb er ook nog niet zoveel gelezen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    ja tuurlijk is het normaal. dat zijn je gevoelens het is net zoals bij filmen daar heb je ook mensen dat bij zulke dingen wenen :)

    Bohemian schreef:
    on topic:

    ja hoowr, ik huil bij boeken.
    In HP en de halfbloed prins toen Perkie doodging


    Ik toen Sirius doodging.
    Van Perkie wist ik het al door mijn broer:@


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Heel, heel soms bij boeken. Meestal niet om de dood maar om een zwaardere gebeurtenis, meer als iemand psychologische pijn heeft:S
    waarom? Geen idee!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder