• Hoe vergeet je de jongen waarmee je twee jaar samen bent geweest? Hoe vergeet je de liefde van je leven? Hoe vergeet je al die mooie herinneringen? Hoe leef je met de pijn van het gemis? Dat zijn enkele vragen die Lena zichzelf stelde nadat het uitging met haar Ramon.
    Lena probeert te leren om van het leven te genieten, maar dat lijkt moeilijker dan gedacht.


    Het was doodstil in mijn kamer, zoals altijd. We konden urenlang naar elkaar kijken, zonder een woord te zeggen. Maar vandaag voelde het anders, het was niet zo fijn als anders. 'Ramon, zit je iets dwars?' floepte ik eruit voor ik er erg in had. Ramon keek me aan, zijn prachtige blauwe ogen waren haast smekend. 'Ik kan dit niet langer, Lena.' In eerste instantie begreep ik hem niet, of wou ik hem niet begrijpen. 'Wat bedoel je? We kunnen ook naar beneden gaan als je wilt hoor?' Ik denk dat ik hoopte dat hij het niet zou zeggen maar toch deed hij het. 'Nee, ik heb het over dit. over ons, over deze relatie. Lena, ik kan er niet meer tegen. Het is uit, Lena.Het is over tussen ons.'


    Origineel?
    Doen/niet doen
    titel goed?


    We can only learn to love by loving.

    Niet origineel, wél doen en de titel is goed.


    You took a white orchid turned it blue.

    Zeker origineel, zeker doen en de titel past er echt perfect bij!


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.