• Ik heb natuurlijk (alhoewel, misschien weten degenen die dit lezen dat nu pas) al mijn fanservice's. Ik ben erg trots op al mijn kunststukjes en ook andere mensen vinden het kwaliteitswerk.
    Het is geen alledaags leesvoer, maar eigenlijk zit ik erover te denken om de lijst met koppels op mijn profiel af te werken en ze dan allemaal samen in een bundel te doen en die uit te geven. Ik weet alleen neit waar ik ze in godsnaam kan laten uitgeven.
    Ik ga ze binnenkort misschien aan mijn Nederlands leraar geven om de overige spelfouten eruit te laten halen en als dat klaar is, opsturen.

    Weet jij misschien waar ik ze heen kan sturen?


    Life is an art, not a science.

    Ik zou het niet weten mss moet je eens op google zoeken ofzzo en aners aan je nederlands docent vragen mss weet die het(flower)


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Eén tip: als je echt wilt dat het boek uitgegeven word moet je, je werk vooral níet op Internet zetten, je het dan véél kans dat uitgevers het niet willen uitgeven.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja, zover was ik ook nog. Ik ga dus eerst die lijst afmaken en ze er dan afhalen.


    Life is an art, not a science.

    ^
    Het heeft al op internet gestaan dus er is kans dat ze het niet meer willen uitgeven -ik wil je niet ontmoedigen ik probeer alleen maar te helpen.-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    En verder? Ik bedoel; dat kwaad is nu toch al geschiede. Waaorm zouden ze het dan eig niet meer willen uitgeven?


    Life is an art, not a science.

    Dan willen ze het niet meer uitgeven omdat ze dan minder kopers verwachten omdat het dan toch al gratis op internet staat en waarom zou je dan ook nog het boek kopen?


    Je moet worden wie je bent.

    Modification schreef:
    En verder? Ik bedoel; dat kwaad is nu toch al geschiede. Waaorm zouden ze het dan eig niet meer willen uitgeven?


    Als het op internet staat dan kan iedereen het lezen zonder te kopen. Denk ik.


    All this dampness is damp.

    Maar als ik jou was zou ik het dan naar zoveel mogelijk uitgevers sturen, dan heb je meer kans en je kent toch wel namen van uitgevers? Die staan op elk boek en gewoon op internet het adres opzoeken.


    Je moet worden wie je bent.

    Ja maar er zijn toch ook van die speciale pipo's?

    Ik bedoel; ik vind van die grote uitgevers nu niet echt types om zulke verhalen uit te geven...

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 15:28 ]


    Life is an art, not a science.

    Ja, weetje, ik weet niet. Die speciale pipo's vindt je vast ook wel op internet. Want ik weet niet waar je die anders vindt, maar vraag anders aan je leraar Nederlands.. En ik heb trouwens ook geen idee wat voor speciale pipo's je bedoelt dus ik kan je niet verder helpen.


    Je moet worden wie je bent.