• Voor sommige van jullie (incl mij) is het zover. Morgen beginnen de eindexamens:|. Hebben jullie al stress, of zijn jullie wel goed voorbereid?

    let me know

    In elk geval wens ik iedereen die examen doet echt heel veel, super mega veel succes!! Het gaat jullie lukken, en over 2 weken is het dikke party!!(dance)

    [edit: Dit gaat dus over de Nederlandertjes (krul) Niet over de Belgies, jullie hebben niet een echt 'eindexamen', jullie hebben elk jaar wel een paar keer examens. Dat is iets heel anders.]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 mei 2010 - 10:52 ]


    The grass is not always greener on the other side

    Bij mij pas rond 10 Juni ofz.
    Toch, veel succes (flower)


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Seel schreef:
    ik begin pas 31 mei ^^
    Dat lijkt me ook kut.. is iedereen ervanaf.. moet jij beginnen:S Vanwaar zo laat?


    The grass is not always greener on the other side

    Ik heb wel stress, maar heb me toch wel redelijk voorbereid.. But we zullen het zien morgen (: nederlands is de eerste..
    Jij ook heel veel succes! (flower)


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb mijn eindexamens voor het middelbaar al voor pasen gehad. Nu heb ik enkel nog stage tot half juni. ><

    Heel veel succes, jongens! (flower) Volgend jaar ben ik aan de beurt.. =]


    ars moriendi

    vmbo-tl schekunde morgen.
    ik knijp hem echt, zenuwen!


    -

    Succes iedereen ik zit pas in VWO 3 dus nog drie jaartjes voor mij (dance)

    eigenlijk had ik morgen Havo Nederlands examen gehad, maar dat heb ik gelukkig vorig jaar al gehaald :D Dus voor mij begint de ellende dinsdag pas met een 3 uur durend kunst examen..

    De rest van de mensen die ook examens moeten hebben veel succes in ieder geval!

    De mijne beginnen pas binnen een maand ofzoo ^^


    Let us die young or let us live forever.

    Washington schreef:
    Jaaa, good luck everyone!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Om half twee heb ik scheikunde :X

    Heel veel succes iedereen <3 Ik denk aan jullie (flower) :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Straks scheikunde half 2 (:


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Misstarretje schreef:
    (...)
    Me 2, en vrijdag pas weer wiskunde..:(
    Máár ik heb een deal gesloten met m'n mams.(baby)

    Als ik m'n examen haal, dan krijg ik een jong poesje!(cat):D
    Nou, halen dus!xD

    Nou! Ik doe het te goed volgens mij, haha. Ik weet wel zeker dat ik het haal, en wat ik krijg? Een zonnebril op sterkte >< Ik wilde naar een concert, maar nee dat mag niet. Ik moet het doen met een zonnebril op sterkte..

    Seel schreef:
    ik begin pas 31 mei ^^

    Maar jij woont niet in Nederland en dit is niet je 'eindexamen'. Ik heb de titel even aangepast.