• Voor sommige van jullie (incl mij) is het zover. Morgen beginnen de eindexamens:|. Hebben jullie al stress, of zijn jullie wel goed voorbereid?

    let me know

    In elk geval wens ik iedereen die examen doet echt heel veel, super mega veel succes!! Het gaat jullie lukken, en over 2 weken is het dikke party!!(dance)

    [edit: Dit gaat dus over de Nederlandertjes (krul) Niet over de Belgies, jullie hebben niet een echt 'eindexamen', jullie hebben elk jaar wel een paar keer examens. Dat is iets heel anders.]

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 mei 2010 - 10:52 ]


    The grass is not always greener on the other side

    Maar ja :D
    Exaam is toch exaam ^^
    Ik heb nu woensdag een groot exaam
    en in juni =D

    Veel succes iedereen!


    Your Butt is Mine!

    Haha ik heb 'm over een uur :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Haha ik heb 'm over een uur :'D

    Succeeees!

    Ik ga naar school, mijn examen begint over 40 minuten :(


    -

    Ik heb mijn eerste al achter de rug :Y)
    Nederlands VWO, ik heb de antwoorden bekeken op het internet en ik had best weinig fout, dus die stress is al weg :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Succes iedereen <3

    Succes iedereeeeen <3
    Ik wacht nog lekker even drie jaartjes. Hoewel, mijn derde jaar is ook alweer bijna voorbij. - thank god.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maserati schreef:
    Ik heb mijn eerste al achter de rug :Y)
    Nederlands VWO, ik heb de antwoorden bekeken op het internet en ik had best weinig fout, dus die stress is al weg :Y)
    Gelukkig maar..
    Nu hopen dat de rest ook goed gaat. Waar kan je die antwoorden vinden??


    The grass is not always greener on the other side

    Volgend jaar moet ik..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Succes! Ik moet over 2 jaar, en volgend jaar gaan al mijn cijfers die ik dán haal al mee naar mijn eindexamens. Ik ben dus volgend jaar ook al 'examen' aan het doen, want die cijfers tellen voor 50 % mee! o.O

    CACHAREL schreef:
    Succes! Ik moet over 2 jaar, en volgend jaar gaan al mijn cijfers die ik dán haal al mee naar mijn eindexamens. Ik ben dus volgend jaar ook al 'examen' aan het doen, want die cijfers tellen voor 50 % mee! o.O
    Ja, dat was bij ons ook zo vorig jaar. Ala ik jou was zou ik volgend jaar dan ook al echt goed je best doen. T scheelt echt!!


    The grass is not always greener on the other side

    SweetThing schreef:
    (...)Ja, dat was bij ons ook zo vorig jaar. Ala ik jou was zou ik volgend jaar dan ook al echt goed je best doen. T scheelt echt!!

    Uhu C: Dit jaar nog even lekker luierend afmaken en dan hard blokken!

    Maserati schreef:
    Ik heb mijn eerste al achter de rug :Y)
    Nederlands VWO, ik heb de antwoorden bekeken op het internet en ik had best weinig fout, dus die stress is al weg :Y)


    haha ik wist na afloop niet eens meer waar de 1e tekst over ging!
    ik was echt zenuwachtig...
    nja vandaag wiskunde HAVO ben benieuwd!


    succes allemaal!;)


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Mijn examen Nederlands ging goed (krul) Waar zou je eigenlijk allemaal klachten over kunnen indienen? Ze zeggen altijd dat er veel of weinig klachten binnen zijn gekomen, maar waar over dan? En wat maakt het verschil als je een klacht in dient ? :$

    Ik heb ook examens,

    kan iemand mij vertellen wat er moeilijk was aan Nederlands? :Y)


    Where ever you go, there you are.