• Cadeautje, dat zoek ik. Mijn mama is zaterdag jarig en dat wil ik natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan.(: Maar aangezien mijn papa in het ziekenhuis ligt, komt het op mijn aan. (Normaal regelde we allebei wat: Papa leidde mama af en ik ging wat leuks kopen, of papa ging onopvallend vragen wat ze voor d'r verjaardag zou willen hebben). Wát zou ik haar in hemelsnaam geven? Ze wilt geen bloemen: 'Dat is zonde van je geld, het staat een week, je bent er iets van €10, -- of meer aan kwijt en het beland zo in de vuilnisbak.' Zo heeft ze het letterlijk eens tegen me gezegd toen mijn oma bloemen kreeg. :3 En een leuke foto heeft ze vorig jaar al gehad... Iemand ideeën?

    Alvast bedankt(:

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 19:05 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn mama is ook binnekort jarig, en zij heeft zelf gezegd tegen mij wa ik moest kope, allee ja.
    Ik wil iets kope en ik vroeg wat ze wou ^^
    En we hebbe in de winkel zo een stanbeeld zien staan van een olifant en da wilt ze dus ja =)
    Ik weet het dan al :p


    Stop wishing, Start doing..

    ^Als ik dat aan mijn mama vraag is het van: 'Ik hoef niks, ik ben gezond dat is wat telt. Je moet je geld maar sparen.'


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    een ketting. Of zelfs iets maken, dat vinden ouders het leukst omdat je het met je hart doet. :Y)


    I hope you die :3

    Karin, ik weet wat!
    schrijf een gedichtje/sa iets voor haar!
    ik weet dat je dat kan :3
    en dan koop je nog iets van een bon ofzo, van iets, bijvoorbeld een winkel ofzo en dan gaan jullie een keer samen shoppen :3

    Ik had laatst een boek voor haar gekocht en daar was ze ook heel blij mee omdat ik geld aan haar uit wilde geven.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb mijn moeder vorig jaar zo'n glazen ding gegeven en daar staat dan zo'n lief gedichtje op over wat ze voor me betekend. Ze moest bijna huilen dus het is een goed cadeau :'D


    -

    Genius schreef:
    Ik heb mijn moeder vorig jaar zo'n glazen ding gegeven en daar staat dan zo'n lief gedichtje op over wat ze voor me betekend. Ze moest bijna huilen dus het is een goed cadeau :'D

    Hihi dat heeft mijn ma voor mijn papa gekocht: 'voor de allerliefste' Toen hij jarig was, maar ik kan er ook wel een kopen :Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Hihi dat heeft mijn ma voor mijn papa gekocht: 'voor de allerliefste' Toen hij jarig was, maar ik kan er ook wel een kopen :Y)

    Tuurlijk kan dat wel! Zoiets van je dochter krijgen is toch vet leuk (A)


    -

    Genius schreef:
    Ik heb mijn moeder vorig jaar zo'n glazen ding gegeven en daar staat dan zo'n lief gedichtje op over wat ze voor me betekend. Ze moest bijna huilen dus het is een goed cadeau :'D

    Haha die gaf ik voor Moederdag vorig jaar of twee jaar terug haha.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb mijn moeder mooi versierde wijnglazen van Xenos gegeven.
    Andere ideetjes: Cadeaubonnen van Douglas, sieraden winkels, massagesalon.


    Your make-up is terrible

    koop een leuk dienblad en leg daar allemaal leuke kleinere cadeautjes op. Misschien kleine monstertjes van geurtjes, maskertjes, iets voor in bad of onder de douce, een lipglossje, misschien een tijdschrif ofzo. Verzin leuke dingetjes, en pak dat dan in inpakfolie. Leuke strik eromheen. Klaar is kees:D


    The grass is not always greener on the other side