• Heey!!
    naturlich lieb ich onze Billy..
    maar tegewoordig heeft heij wel veeeel eigendunk :S
    zo zegt hij op awarduitreikingen altijd dat HIJ de awards heeft gewonnen, en HIJ hem mee naar huis neemt... en op de NRJ music awards filmde ze Bill op een bepaald moment en hij had al wat champagne op en hij keek met zo'n heb-ik-iets-van-je-aan-mss?? en wat later, toen ze Georg aan het interviewen was, spring hij gwoon voor de camera, en boerde regt in de lens! :O en daarna trok hij een zat gezicht en maakte een raar huh?-geluid..

    en wat later, toen hij zei: hopelijk zien we jullie volgend jaar weer! het was hier egt geweldig, en we danken het allemaal aan onze fans!

    hij keek niet eens in de camera toen hij dit zei! :S
    en hij had het duidlk ffe vanbuiten geleerd en afgerammeld voor de camera..

    ik bedoel, al die awards winnne, en hun doorbraak in Amerika, stijgt de duitse god een beeeeetje naar zn hoofd...

    ok, mense, tis nii de bedoeling om Bill de grond in te boren fzo e :) (kbedoel, ik ben zot van Bill! mn kamer hangt vol met zn kop x]) en jah, ik heb Bill nog al zien boeren... maar nu trok hij zo een rare kop..
    maar je moet toegeve, Bill die Jumbie voorstelt,
    of Bill die zat in de camera boert.. wat is het sgattigst? Jumbie denk ik tog :P

    ik versgoot alleen wat van zn gedrag..
    en dat ie soms wat gaat zweven is natuurlk wel normaal.. maar hij blijft een idool én rolmodel voor veel mensen he! ö

    en btw, ik weet nii of de link werkt..

    http://imajr.com/b1yc6-797762

    maar normaal zou je hier op moete kunne zien dat Bill zegt: IK neem de award mee naar huis

    en nog een link xD sry mensee!

    http://imajr.com/b2qp6-797763

    Bill zn kop na het boeren...

    Omg die krijgt totaal ni ne eige dunk
    Bill is niu eenmaal raar, heet, knap,, lief,, ...

    haha ik eb da filmpje ook gezien , ik vond da eigenlijk wel grappig XD
    eigendunk? eumh... zo zou ik het ni echt noeme:D
    ik heb mezelf echt kapotgelache toen ik da zag XD

    ...:P

    haha hij mag toch lekker gek doen!ik moeste echt lachen om die filmpje!maak je toch geen zorgen bill blijft bill wat er ook gebeurt!!
    en over die awarduitrijkingen ga ik eens op youtube cheken dat is niet normaal!
    kiss helga

    Ja das waar. Sterren zijn toch ook gewoon mensen? Die mogen toch doen wat ze zelf willen..?(cool)


    Hell yeah, joe rox mah sox!

    billy boy?
    als echte fan moet je eigenlijk weten dat hij altijd al zo is geweest :S niet lullig bedoeld maar bill heeft wel vaker in intervieuws gezegt dat hij een groot ego heeft :d en hier was hij ook nog eens dronken XD en jongens boeren gewoon als ze zin hebben om een boer te laten :P en dat wat hij zei dat ze het allemaal aan ons te danken hadden kan hij ook in een andere camera gezegt hebben snappie ? :D
    -xxx-

    buh, ik ga mn bek al houden xD
    okee, het is een jongen, en jongens boeren nu eenmaal.. en okee, het is natuurlk nii de eerste keer da ik Bill zie boeren...
    en hij is bill Kaulitz, die mag alles ^^

    maar zeg nii da ik geen fan ben!
    wnt ik weet zot veel over TH, mn kamer hangt vol posters, en ik zwijg geen 2 seconden over die! xp
    en niemand anders van mn vrienden zijn fan, duss..
    i'm a freak and proud about it!

    woah dat valt mega mee :P
    hy zei als grapje dat ie mee ging nemen en dat boeren was gwn een boertje en nix meer, hy draaide zich toevallig om:P


    BAM!

    Hben filmpje gezien vond best wel lollig :P

    laat hem lekker, weet je het was een feestje van hun en andere prijswinnaars, maja gaat nu over bill.
    hij was gewoon beetje dronken, en dat is logiesch bij zo'n gebeure...
    ik ben een grote fan van ze en verdedig hem dan ook misschien klinkt het raar:P:P
    en dat ze zijn doorgebroken in amreika is alleen maar geweldig voor ze:D(H)(flower)(K)

    Ik geloooof het niet waar is het filmpje.


    damn. :$

    Het is een van de TokioHotel Tv afleveringen.. 14 fzo kweetet niemeer..?


    Een tomaat is rood. Daah.

    goh, laat hem lekker dronken zijn XD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?