• Heey!!
    naturlich lieb ich onze Billy..
    maar tegewoordig heeft heij wel veeeel eigendunk :S
    zo zegt hij op awarduitreikingen altijd dat HIJ de awards heeft gewonnen, en HIJ hem mee naar huis neemt... en op de NRJ music awards filmde ze Bill op een bepaald moment en hij had al wat champagne op en hij keek met zo'n heb-ik-iets-van-je-aan-mss?? en wat later, toen ze Georg aan het interviewen was, spring hij gwoon voor de camera, en boerde regt in de lens! :O en daarna trok hij een zat gezicht en maakte een raar huh?-geluid..

    en wat later, toen hij zei: hopelijk zien we jullie volgend jaar weer! het was hier egt geweldig, en we danken het allemaal aan onze fans!

    hij keek niet eens in de camera toen hij dit zei! :S
    en hij had het duidlk ffe vanbuiten geleerd en afgerammeld voor de camera..

    ik bedoel, al die awards winnne, en hun doorbraak in Amerika, stijgt de duitse god een beeeeetje naar zn hoofd...

    WAT MOET DAT MOET ERUIT x'D

    Dat is geen eigendunk. Gewoon erg veel zelfvertrouwen x'D Ik vind t wel grappig. Het is geen eigendunk. T is ego x'D lijkt op lego x'D Anyways. vind ik. x'D Tom heeft ook in n intervieuw gezegt, het slechtste ding aan bill was, dat hij egoistisch is x'D Maarja. t zal allemaal wel. ieder zo zijn ding. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ok hij heeft eigendunk, maar niet op een hele slechte manier. Het is hun echt niet naar het hoofd gestegen hoor, ik bedoel maar al eens gezien wat ze allemaal doen voor hun fans? Dat zie ik nog niet zoveel andere bands doen hoor! (*kuch* Jonas Brothers bijvoorbeeld*kuch*) En hij was zat dus ... dan vind ik dat hij zich nog goed gedraagt :O ik ben veel erger als ik zat ben hoor XD !

    boeienXD
    op een gegeven moment gebeurt zoiets gwnXD


    I am an idiot, I move.

    http://nl.youtube.com/watch?v=-mVMvg_sNy0


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Als bill iemand was die niet beroemd was geweest hadden we er allemaal om kunnen lachen.
    Laat die jongen zichzelf zijn...


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Bill is oowk maar een mens hea! Dus hij kan ook dronken worden en boeren laten :P Hij zit ook te poepen op de wc :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Enn,
    Hij zei trouwes ook:

    "Wij hebben de beste fans, Onze fans zijn er altijd voor ons, ..."

    Dus, zelfs als ge ht hem kwalijk neemt,
    Hiervoor vergeefde hem tog éh ;)


    007

    Sterralures [ofso] begint op te dagen x']

    'K wil da fimke ook wel is zien en volgens mij was Bill een beetje zat en Bill blijft in mijn ogen nog altijd de beste zanger voor altijd ookal zou hij zoiets doen en zeggen!!(H):D:S

    sja dat kan ook nog:P

    inderdaad da filmke heb k nu ook gezien en ik vind da ze overdrijven hij zegt toch the best fans for ever dus en hij is ook maar een mens he dus laat hem ik blijf nog altij van hem houde!!

    Heey!!
    naturlich lieb ich onze Billy..
    maar tegewoordig heeft heij wel veeeel eigendunk :S
    zo zegt hij op awarduitreikingen altijd dat HIJ de awards heeft gewonnen, en HIJ hem mee naar huis neemt... en op de NRJ music awards filmde ze Bill op een bepaald moment en hij had al wat champagne op en hij keek met zo'n heb-ik-iets-van-je-aan-mss?? en wat later, toen ze Georg aan het interviewen was, spring hij gwoon voor de camera, en boerde regt in de lens! :O en daarna trok hij een zat gezicht en maakte een raar huh?-geluid..

    en wat later, toen hij zei: hopelijk zien we jullie volgend jaar weer! het was hier egt geweldig, en we danken het allemaal aan onze fans!

    hij keek niet eens in de camera toen hij dit zei! :S
    en hij had het duidlk ffe vanbuiten geleerd en afgerammeld voor de camera..

    ik bedoel, al die awards winnne, en hun doorbraak in Amerika, stijgt de duitse god een beeeeetje naar zn hoofd...


    Heb je het filmpje er nog van? <3


    -

    Ik wil dat filmpje zien! Ik lach me hier dood! Echt ik kom niet meer bij over die boer recht in de lens. Toen ik het las had ik het helemaal voor me in me hoofd :') Ik lach me nu nog steeds dood. *Moederkijktraar...*


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ok, ik heb het gezien!
    Maar weet je? Het is ook maar een mens. Iedereen drinkt wel eens te veel, iedereen boert wel eens, iedereen heeft wel eens een te grote eigendunk.
    Het is niet omdat het de Bill is waar je het niet gewoon van bent, dat je het hem kwalijk moet nemen. Ik vind Bill nog steeds leuk hoe hij is! (Zolang hij geen kuren overneemt van Amerika dan! En dan bedoel ik met drugs beginnen enzo..)

    <3


    -