• Heey!!
    naturlich lieb ich onze Billy..
    maar tegewoordig heeft heij wel veeeel eigendunk :S
    zo zegt hij op awarduitreikingen altijd dat HIJ de awards heeft gewonnen, en HIJ hem mee naar huis neemt... en op de NRJ music awards filmde ze Bill op een bepaald moment en hij had al wat champagne op en hij keek met zo'n heb-ik-iets-van-je-aan-mss?? en wat later, toen ze Georg aan het interviewen was, spring hij gwoon voor de camera, en boerde regt in de lens! :O en daarna trok hij een zat gezicht en maakte een raar huh?-geluid..

    en wat later, toen hij zei: hopelijk zien we jullie volgend jaar weer! het was hier egt geweldig, en we danken het allemaal aan onze fans!

    hij keek niet eens in de camera toen hij dit zei! :S
    en hij had het duidlk ffe vanbuiten geleerd en afgerammeld voor de camera..

    ik bedoel, al die awards winnne, en hun doorbraak in Amerika, stijgt de duitse god een beeeeetje naar zn hoofd...

    yeah eindelijk zien jullie in dat billy such a gaylord is :D xD

    serieus


    PoisonTrash on camera

    Ok, ik heb het gezien!
    Maar weet je? Het is ook maar een mens. Iedereen drinkt wel eens te veel, iedereen boert wel eens, iedereen heeft wel eens een te grote eigendunk.
    Het is niet omdat het de Bill is waar je het niet gewoon van bent, dat je het hem kwalijk moet nemen. Ik vind Bill nog steeds leuk hoe hij is! (Zolang hij geen kuren overneemt van Amerika dan! En dan bedoel ik met drugs beginnen enzo..)

    <3


    In Amerika is Drugs illegaal. Daarom komen ze ook naar Amsterdam, daar blowen ze zichzelf half dood >___< Ik moet dat stukje niet lezen over die boer want dan ga ik weer lachen. Mrr, heb je filmpje van dat?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    In Amerika is Drugs illegaal. Daarom komen ze ook naar Amsterdam, daar blowen ze zichzelf half dood >___< Ik moet dat stukje niet lezen over die boer want dan ga ik weer lachen. Mrr, heb je filmpje van dat?


    Ja; http://nl.youtube.com/watch?v=-mVMvg_sNy0
    Ik denk dat dat het filmpje is dat je bedoelt..van dat Bill boert enzow ^^


    -

    aaaaaaaaaah dat zag er heeeeeeeeeeel erughhhh schattig uit>_<

    Laat hem toch doen, het is zijn leven
    iedereen heeft wel is een eigendunk


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    GOOO BILL ZOUW IK ZEGGE !! ;D
    boere is leuk en nu vind ik bill nog leuker xD

    yeah eindelijk zien jullie in dat billy such a gaylord is :D xD

    serieus

    wij hebbe ni gezegd da hem gay is Oo

    Aggh laat hem oke hij krijgt wel eigendunk maar het zijn nog wel jongens hoorr XD mijn broer boert altijd aan tafel mijn zus ook -.-'' XD ik niet XD WHOEAAAA nheuu maar het zijn gewoon jongenns maar als hij naast mij stond dat hand ik hem een trap gegeven tussen die beentjesss van hem XD


    ...

    Wooow...ik heb het fimpje gezien, maar was dat het?

    ghehe...ik had zon vette arrogante kop van Bill verwacht die dan gewoon een keiharde boer laat en dan iets mompelt als dat het geweldig was en wegloopt.

    :| Nein, geen van dat dus.

    ghehe...nouja. Ik vind het een beetje overdreven hè?

    <3 x


    In your Shadow i can Shine

    muwahahahahxD ik vind het zo grappig dat mensen zich allemaal druk maken dat Bill "zo verandert is"
    misschien is hij gewoon altijd al zo geweest en is dat niemand eerst opgevalen óf durft hij het nu pas echt te laten zien, omdat hij het idee heeft dat het succes toch niet meer kapot kan:|
    xD owkey als hij dat laatste denkt, dan ga ik hem echt bijten xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    muwhahaha xD dat filmpje is trouwens echt zo heel lief
    kijk dan dat gezichtje:P
    "ik heb lekker een award gewonnen en ík neem hem mee naar huis" -smile-
    dat is geen arrogantie dat is gewoon dé seks xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    owkey, ik ga nu iemand hier bijten, mij zomaar aan dat filmpje verslaven!!! IT'S LIKE A DRUG!! xD
    en Bill boert grappig xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    aaaaaaah wil je da filmpje erop zette ik wil da zien pleazzz ??!!

    whaaa ik heb het gezien ik d8 ook dat het veel erger was !!
    en da die een mega luide noer zou late !!xD


    Sorry...
    met
    alle
    respect maar;

    Ik lachde me kapot om de titel x'D

    Ik bedoel ; Kom op!

    Of het nou schijn is, of echt eigendunk-eriger worden xD ....

    Ligt nogal voor de hand niet? xD
    Ik bedoel, je gaat me toch niet vertellen dat je het niet verwacht had?

    Oo