• Heey!!
    naturlich lieb ich onze Billy..
    maar tegewoordig heeft heij wel veeeel eigendunk :S
    zo zegt hij op awarduitreikingen altijd dat HIJ de awards heeft gewonnen, en HIJ hem mee naar huis neemt... en op de NRJ music awards filmde ze Bill op een bepaald moment en hij had al wat champagne op en hij keek met zo'n heb-ik-iets-van-je-aan-mss?? en wat later, toen ze Georg aan het interviewen was, spring hij gwoon voor de camera, en boerde regt in de lens! :O en daarna trok hij een zat gezicht en maakte een raar huh?-geluid..

    en wat later, toen hij zei: hopelijk zien we jullie volgend jaar weer! het was hier egt geweldig, en we danken het allemaal aan onze fans!

    hij keek niet eens in de camera toen hij dit zei! :S
    en hij had het duidlk ffe vanbuiten geleerd en afgerammeld voor de camera..

    ik bedoel, al die awards winnne, en hun doorbraak in Amerika, stijgt de duitse god een beeeeetje naar zn hoofd...

    Whaha,,Meen je dat?
    OMG zo erg,,slaat eigenlijk nergens op,waarom doe je dat. En je hebt gelijk nu hij misschien doorbreekt met de rest in Amerika is hij sowieso eigendunk geworden en het stijgt zeker op in zijn toch prachtige bolletje, jammer zeg. Je kan ook gewoon real zijn en niet fake. :O

    Ps. Bill egt jammer dat je zo doet, Oude Bill is beter he,,en ja dronken zijn doet veel met mensjes.
    Pss. Bill pleace ben nie meer dronken:P

    Viel eigelijk best mee, hoor, en zoals THxADDICT zegt, het is gewoon een jongen, en iedereen heeft weleens aandacht tekort (niet stom bedoeld) Zelfs ik, als ik aandacht te kort heb en ik sta midden in de aula, ga ik de vogeltjesdans doen of keiharde muziek opzetten (van TH) omdat ik gewoon ff mijn momenten heb, en boeren laat ik ook gewoon, vind ik juist cool.xD


    My fairytail stinks, does yours?

    dat bill in de camera boert wist ik al lang maar waarom zou ie georg onderbreken.. maar wat maakt het uit ik denk dat ie gewoon dronken was en laat iedereen toch zijn gang gaan..:)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    wat ie ook doet ik blijf van hem houden(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(flower)(K)

    wat is de link?


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Echt. het is niks! HET IS EEN JONGEN! Zo stom doet mijn broertje ook vaak- alleen nog vele malen erger, en kinderachtiger:P Jochies willen altijd beter zijn dan de ander.
    *Zegt de ene man dikker beter sterker tegen een ander, het kan om een strijkijzer gaan*(Javier Guzman) X Cavl

    Dit menen jullie toch niet he? Die filmpjes zijn backstage gemaakt, op het moment dat ze zich niet professioneel gedragen. Dat hij aandacht opeist is niets nieuws. Meneer heeft altijd al van aandacht gehouden, dus waar slaat dit op. Hij is echt niet perfect heur ofzeu _O- mochten jullie dat denken. Iedere ster krijgt een pietsie eigendunk, het is onmogelijk dat niet te krijgen. Het is echter wel zo dat die filmpjes HUMOR bevatten. Helaas ontbreekt dit humorgehalte duidelijk bij vele van jullie.

    Dat Bill zegt dat hij de NRJ prisj meeneemt is egwoon een grapje dat hoor je aan de manier hoe hij het zegt!

    En hij heeft duidelijk te veel gezopen, Bill ziet gewoon waas uit zijn ogen! XD

    oke oke! I get it...
    blijkbaar snappe jullie niet wat ik bedoel.
    en blijkbaar besguldige jullie me er alleen maar van dat ik een fake fan ben nzo.. <_<
    maar, sinds TH zo groot en beroemd is geworden, vind ik dat er weinig overblijft van de 4 jongens die 3 jaar geleden zo veel ambitie hadden... ze hebben nu eenmaal al al hun dromen doen uitkomen, dus ze hoeven niet egt veel ambitie meer te hebben..

    maar mensen, ik bedoel het nii slegt fzo! o.O

    ma ik zou gwoon niet willen dat TH wordt zoals als die andere beroemde artiesten...Die alleen om zichzelf en het geld geven!
    en ga nu niet weer denken dat ik zeg dat TH zo is, wnt de meesten onder jullie vatten het meestal zo op!

    Ik heb TH gwoon zoo graag omdat ze al die jaren zichzelf gebleven zijn, ondanks het succes!

    en ik zou niet willen, dat ze door die muziekbussines (waarvan Bill zelf heeft gezegd dat het een harde wereld is) zouden veranderen.

    hiermee al mn 3de poging tot begrip.. hopelijk snappe jullie me nu wel <.<

    Volges mij was hij gewoon heel zat en bedoelde hij da ni zo...
    Ma wa is het filmke??
    kwil da wel is zien
    Xxx

    wil ik ook wle is zien stuur is door


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Geen zorgen hoor, ze trappen elkaar vaak genoeg de grond in dus zo arrogant worden ze ook weer niet.
    True: hun ego is gestegen, maar dat kan ook niet anders. Zolang ze maar geen overdreven ik-ben-geweldig-houding aannemen vind ik ze realtief normaal voor sterren.

    Zijn kop is echt vaag dan xD Georg kijkt zo dan van -Negeer gwn-
    Maar super hilarisch.
    Eerst zo een boertjeuh, dan van --uwh?!-- Die wenkbrauw de hoogt in ^^
    En dat hij niet in de camera kijkt, njaa..maar volgens mij moest hij gwn kijken naar de interviewer..
    ANYWAY..I love it ^^
    Vanaf nu: is -Uwh-


    [url]http://joketalk.sitebouwer.com/[/url]

    *Mijn stopwoordj..
    En zekr géén offence naar jouw kant toe, want het is wel waar :) Maar ook lachen xD


    [url]http://joketalk.sitebouwer.com/[/url]

    Jah, khebt gezien..
    Jah, zo doet ie normaal niet, majah, hij moet ni altijd zo braaf zijn eh. Sommige mensen doen dat de hele tijd door, jah, Bill doet dat nu 1 keertje, noujah, maakt ni zo veel uit.