• Het verhaal.
    Ken je (naam hoofdpersonage) al? Vast niet. Ik moet zeggen dat ze al zeer populair is, maar niet in de betekenis dat de meeste pubers van jullie zouden denken. Neen, ... is een topspionne. Op een nacht moet ze eeen supergeheime organisatie, Population X, bespieden. Maar ze blijkt niet de enige te zijn... Zij en de onbekende jongen, van een ander spionagebedrijf, raken aan de praat en op het einde van de nacht geeft hij zijn nummer. Wat als de jongen iemand beroemd blijkt te zijn ... ?

    Wie wil meeschrijven :3 ? Ja, ik heb geen goesting om het alleen te schrijven en ik wil eens iets nieuws proberen, so. Het enige wat ik vraag is om een te checken om mijn schrijfstijl jou wel aanstaat, want anders wordt het toch niets.

    Invullen:
    Waarom wil je met me meeschrijven?
    Vind je het een goed idee of wil je er wat aan aanpassen? (Suggesties zijn leuk ^^ !)

    Je mag ook een privébericht sturen als je het hier niet wilt plaatsen of zo (: ...

    Thank you very, very much c: !


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    baal ik dacht dat het om rollen ging. Ik ben eigenlijk iets te druk met 2 andere die ik samen schrijf. anders had ik het gedaan als er ooit een rol komt wil je het dan zeggen?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 17:01 ]

    Ik wil best wel een rol als hysterische hater ofzo :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    He, ik wilde eerst ook een verhaal schrijven waar spionage en dat soort dingen in voorkomen, ook toevallig (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Dat is zo'n gaaf onderwerp. Echt heel leuk. Ik zou graag mee willen schrijven :] Ik ben alleen niet echt 'ervaren' in meeschrijfverhalen, maar het zou me echt heel leuk lijken.

    Waarom wil je met me meeschrijven?
    - Omdat het onderwerp me aanspreekt. Hiermee kun je echt geweldige persoonlijkheden bedenken, bijvoorbeeld mensen die overdag gewoon naar school/werk gaan en heel open lijken, maar op andere momenten professionele spionnen zijn.

    Vind je het een goed idee of wil je er wat aan aanpassen? (Suggesties zijn leuk ^^ !)
    - Mijn tip is om er nog een aantal gebeurtenissen tussen door te gooien, zoals bijvoorbeeld contrasionage (dat de organisatie van de jongen haar bespioneert om de een of andere reden) en zij hem verdenkt. Ook zou je er een liefdesverhaal van kunnen maken, maar geen van beiden zijn bereid hun liefde voor elkaar te uiten omdat ze beiden betrokken zijn in het spionagevlak.

    Something like that?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2010 - 22:23 ]


    No growth of the heart is ever a waste