• Ik wil niet verliefd zijn ik wil niet ik wil niet ik wil niet niet niet niet.
    Gewoon niet, dus.
    Ik vind het echt vervelend, waarom heb je niet gewoon een verliefd-zijn-uit-knop ergens?
    Ik ben eindelijk af van mijn hopeloze crush op Yannick, en ik ben net een maandje niet verliefd en BAM een volgende kandidaat is alweer uit de lucht gevallen.
    In dit topic heb ik verteld over die ene jongen die heel erg lijkt op mijn eerste vriendje, waarmee het nu uit is. Toen ik hem voor het eerst ontmoette was ie wel erg aardig en zo, maar vandaag zag ik hem weer. En ik moest onwijs blozen. En meestal als ik bloos, is het voor mij wel duidelijk. Ook denk ik constant aan hem. Vandaag ook: ik zat in de aula en hij ook, en lafaard die ik was zei geen hoi of zo. Hij ging weg en liep langs, en zei: 'Heey Shireen.' Ik stamelde maar wat hoi terug.
    GOD, what am I doing. ._.
    Edit: in mijn hele lange 14 jaar hier op de wereld ben ik denk ik 1 keer echt verliefd geweest op die Sebastiaan, mijn ex-vriend. Dus ik denk ook niet dat ik echt verliefd ben, dat is het verkeerde woord. Verliefd zijn is iets diepers, eigenlijk. J. is gewoon een heel erg leuke jongen.:9~:9~

    Heeeelp, ik zag hem weer vandaag en hij was zo leuk. Waarom verhuisd ie niet naar een verre plek, het Oosten ergens of zo. (nerd)
    Ik haat het om afgewezen te worden, dat heb ik eens meegemaakt en nooit weer.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2010 - 19:35 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Zaitsev schreef:
    Ik zou je graag willen helpen, maar spijtig genoeg heb ik dat gevoel voor meer dan twee jaar niet meer gekend, dus ik wil het graag van je overnemen. Er is werkelijk geen enkele jongen die in mijn referentiekader past, FACKIT.
    \
    Ik ken wel een leuke jongen voor je. Hij is 16 (te jong?) heeft half lang haar, blond, lang. (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    verliefd zijn is heerlijk ^^


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    Ik ben ook verliefd en I love it -als enige hier heb ik het gevoel :'D-


    Happiness hit her like a train on a track

    Haha, ja wie weet ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?