• Ja, ik hoorde dat een of ander meisje, Nederlands, ze hing aan de telefoon, met Robert Pattinson had gezoend, drie jaar geleden? Ik zat echt like; '...'
    Ik weet echt niet wat ik moet denken xD
    Ik zou 't zelf niet gedaan hebben drie jaar geleden.. vond 'm niet zo knap toen..


    Life is hard and then we die

    Haha, :x


    You can run but not hide

    hahahaa.

    Nah.. ik denk dat het gewoon aandachttrekerij was. en dat ze niet echt met RP heeft gezoend hoor..


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    & Ik heb met Johnny Depp gezoend in zijn jongere jaren, en ik ben getrouwd geweest met Ian Somerhalder. Hahahaha :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    vampirisch schreef:
    & Ik heb met Johnny Depp gezoend in zijn jongere jaren, en ik ben getrouwd geweest met Ian Somerhalder. Hahahaha :'D


    Hé, jij ook al?


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Sanlena schreef:
    (...)

    Hé, jij ook al?

    naahh, wat een toeval


    The grass is not always greener on the other side

    Sanlena schreef:
    (...)

    Hé, jij ook al?


    Ja. En ow. Wat zijn ze goed! Whahaha -plat-


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Yeah right, en ik heb seks gehad met Nick Jonas. Ja, met zijn maagdenring.


    Some people make the world special just by being in it

    hahahaa


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hoezo ongelovig xD Dat kind ziet ze vliegen xD Als dat echt gebeurt is, ben ik een shape-shifter! xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    hahaaa x'D geniaal.
    Zo ken ik er nog wel een paar :Y)


    What's the point of living, when there's no death?

    Ik weet wel dat die nieuwe vj, Tess, van TMF ooit met hem had gezoend. Daardoor lag de site van TMF er gisteren uit, omdat allerlei sites een link naar TMF had gezet. En toen werd de site overbezet. Misschien dat je dat bedoelt? Een link naar het stukje over Tess en Robert.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik vind hem nog steeds niet knap ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.