• Sinds vier weken hebben we opnieuw een hondje gehaald: Jada. Ze is nu twaalf weken oud en werkelijk niets is nog veilig met haar in de buurt! Zelfs onze eigen handen en voeten niet.
    Onze schoenenkast is nu de tuin geworden, want alle schoenen verhuist ze naar daar.
    Ze haalt alle was uit de wasmand en alles vinden we ook opnieuw terug in de tuin.
    En ze heeft ook al mijn schoenen kapotgebeten, dan nog wel de duurste die ik had, terwijl ze ook de keuze had tussen goedkope simpele schoenen. Tjaa, smaak heeft ze dus wel.

    Ondertussen wordt ik gek hier van dat kleine ding! Dat die puppytijd maar heel snel over is D:

    Awh, wat een poepie! Maar ja, dat lijkt me idd echt vervelend. Maar wachten tot ze geen puppy meer is? :3

    Omg echt een schatje! : D
    En daar hebben wij ook last van gehad hihi.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Aaah het is wel een cutie!:9~


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ze ziet er wel vet lief uit hihi :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Caithlyn schreef:
    Aaah het is wel een cutie!:9~


    You can run but not hide

    Ik heb het niet voor honden, maar ze is wel schattig. (:
    En ja, best wel rot dat ze je schoenen kapotbijt...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hahaha, Jada heeft smaak xD

    Succes er verder mee :P


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Dat is dan mss wel schattig enzo, maar je zult het haar toch moeten afleren. (ze moet jullie wel gehoorzamen). Dus, mss best naar hondentraining gaan (mag wel pas na 3 maanden).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ach wat een leuk beestje <3 Als jullie haar niet belonen als ze het doet, en een beetje stenger aanpakken, gaat dat vanzelf toch wel over? *homohandje*


    You move me ......... Kurt

    heey wij hebben een teckel en die is al bijna 1 jaar en die doet het nog steedds (ze leet het wel af!!)


    When words fail music speaks

    Blessed schreef:
    Dat is dan mss wel schattig enzo, maar je zult het haar toch moeten afleren. (ze moet jullie wel gehoorzamen). Dus, mss best naar hondentraining gaan (mag wel pas na 3 maanden).


    Wij gaan nu al naar de hondentraining. Vorige week was de eerste keer. Soms luistert ze wel.. maar als ze iets te veel energie heeft, vergeet ze dat onderdeel 'luisteren' snel, haha.

    Geloof me dat duurt nog wel even. Als je het ziet moet je haar straffendan leert ze het af. En zet geen waardevolle spullen op de grond.

    Trouwens is 8 weken niet een beetje jong om haar bij de moeder weg te halen? Ik dag dat ze langer moesten blijven.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2010 - 12:44 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Finished schreef:
    (...)

    Wij gaan nu al naar de hondentraining. Vorige week was de eerste keer. Soms luistert ze wel.. maar als ze iets te veel energie heeft, vergeet ze dat onderdeel 'luisteren' snel, haha.

    Daar heeft die van mij ook last van. x]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.