• Ik ben er nu al een tijdje achter gekomen dat ik Bi sexueel ben.NJa niks aan de had ofzo tot ik het vertelde aan 1 hele goede vriendin op school. Nja na precies 5 min wist heel de school het. Dus iedereen kwam naar me toe enzo van ja das vies enzo en dat moet je niet zijn je ben raar en als je bi ben dan ben je dom en raar enzo..
    Nu trek ik me daar niet zo veel meer van aan.
    Maar nu vraag ik me af waarom is dat raar dan?
    Ik bedoel zelf vind ik het dood normaal.
    Ik bedoel ze doen als of ik een ziekte heb ofzo. Nja post hier je mening.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ik heb niks tegen bisexueel :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    crunch schreef:
    ik heb niks tegen bisexueel :Y)


    Kijk met jou kan ik praten :'D.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    crunch schreef:
    ik heb niks tegen bisexueel :Y)

    same here. een mens is nog altijd een mens, op welk geslacht hij / zij ook valt.

    xTERROR schreef:
    (...)

    Kijk met jou kan ik praten :'D.


    ghahga mooi :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    De meeste mensen vinden het raar,ik snap hun ook niet..ik ben zelf bi,en nouja de halve school weet dat,sommige maken er geen probleem van maar ok.Maar de meeste mensen denken gewoon dat iedereen hetero is >.<
    en dan zwijg ik al over die huppels..


    Imperfection Is Beautiful

    Ik heb er niks tegen. Maar die 'vriendin' van je... Moet je toch zeker eens met praten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Het is niet raar, het is heel normaal. Ik heb er niks tegen (:
    Maar die zogenaamde vriendin van je zou ik heel gauw dumpen, als ze zoiets aan de hele school door verteld.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik ben het zelf ook, dus heb er niks tegen haah goh xD

    Fock gewoon wat andere denken, zolang jij maar lekker jezelf kan zijn!


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vind dat iedereen Bi geboren wordt.
    Ik zie het zo:
    Een weg die drie kanten op kan.
    Ofwel ga je naar rechts, dan ben je hetro (rechts is voor vele mensen altijd beter; auto's rijden rechts, meeste mensen schrijven rechts...)
    Je kan ook links gaan, dan ben je homo of lesbi, het tegenovergestelde van wat ze willen dat je bent.
    Of je blijft zoals je bent en gaat gewoon rechtdoor, dan ben je bi. (:
    Ik ben het ook, maar weet dat mijn school zoals de jouwe is, dus zeg ik het niet. Heb ik geen behoefte aan.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Shikari schreef:
    De meeste mensen vinden het raar,ik snap hun ook niet..ik ben zelf bi,en nouja de halve school weet dat,sommige maken er geen probleem van maar ok.Maar de meeste mensen denken gewoon dat iedereen hetero is >.<
    en dan zwijg ik al over die huppels..


    You move me ......... Kurt

    Ik ben zelf gewoon hetero, maar bi vind ik niet raar. Als mensen bi willen zijn geef ik ze een kans. Mensen die bi zijn vind ik niet anders dan andere mensen, mensen die anders zijn zijn mensen met een verstandelijke beperking en die heb jij niet.(flower)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Miauw schreef:
    Het is niet raar, het is heel normaal. Ik heb er niks tegen (:
    Maar die zogenaamde vriendin van je zou ik heel gauw dumpen, als ze zoiets aan de hele school door verteld.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik snap niet dat mensen er een probleem over kúnnen maken, ten eerste weten ze zelf nog niet eens waar ze op kunnen vallen en ten tweede val je op de persoon, niet op het geslacht. Kijken hun eerst of er een pikkie onderhangt ofzo? (krul)

    Ik zou in ieder geval wel met die 'vriendin' gaan praten, blijkbaar is het niet de vriendin die je had verwacht.

    ik ben zelf hetero (voor zover ik weet tenminste), maar ik vind mensen die bi/homo/lesbi zijn geweldig. En bovendien zijn ze net als ieder ander. Ze hebben een andere voorkeur in seksualiteit, maar iedereen heeft ook een andere voorkeur qua muziek, uiterlijk en alles wat er is.
    Waarom dan zo moeilijk doen over andere seksualiteit? Echt zo onzinnig .__.


    What's the point of living, when there's no death?

    Ik vind bi zijn eigenlijk best handig, heb je lekker veel keuze ;]
    Ik voel zelf niks voor meiden, ben hetero
    En ik heb niks tegen mensen die bi zijn (:


    wth.