• Heey.

    Er schelden echt onzettend veel mensen met kanker. En ik vind dat echt respectloos voor de mensen die zelf kanker hebben/hadden. Ik ben dan ook blij dat Richelle Laurijsen een actie had gestart om schelden met kanker tegen te gaan. Helaas is zij al gestorven. De reden waarom ik het dus ECHT NIET vind kunnen is omdat ik zelf ook kanker heb gehad. Ik had hodginkanker. Een volwassen vrouw of man had het makkelijk overleefd maar omdat ik pas 4 was was ik in levensgevaar. Ik heb het nog maar net overleeft. Ik ben zoo blij dat ik er vanaf ben. Stel je voor dat als je tegen iemand zegt: "Krijg toch de kanker." dat diegene dat ook echt krijgt? Dan waren we allemaal ziek.

    Deze topic was even om mijn verhaal kwijt te kunnen, ik krop het meestal op.

    Update: Omdat veel mensen zeggen dat ik het niet kan verbieden zal ik dit zeggen: Ik kan het ze gewoon niet verbieden. Want dan gaan ze het nog meer doen. En ze moeten het echt zelf weten als ze het doen. Maar dan niet in mijn bijzijn en niet vaker dan 1 keer. Als dat wel zo is kan ik me er ongelooflijk boos om maken.

    <33
    [Mod: Er word in dit topic eerder geruzied dan gediscussiërd. Het gaat er blijkbaar niet meer om wat de meningen van de andere zijn, maar hoe die gene op je over komt en wat die gene dan wel niet zou zijn. En dat word gezegd. Hier moeten jullie niet mee door gaan! Dit topic word door de moderators in de gaten gehouden en als het straks weer ruzie is in plaats van discussie, gaat dit topic op slot.]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 19:17 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 mei 2010 - 20:26 ]


    Simple, but effective.

    Treasures schreef:
    (...)
    Heel vervelend voor je dat hun eraan gestorven zijn, en dat meen ik ook echt. Maar daar kan ik nou eenmaal ook niks aan doen. Het is echt niet zo dat ik ooit kanker zeg omdat ik het dan grappig vind dat er mensen aan dood gaan hoor.

    Ik vind gewoon: mensen gebruiken het als scheldwoord. En geef toe: Jij zegt toch ook wel eens 'fuck' of 'godverdomme' ofzo. Dat is dan toch ook kut voor de mensen die in godgeloven of like seks hebben ofzo. Ik bedoel, t is maar een voorbeeld. Mja, ik vind gewoon dat jullie niet zo hysterisch moeten zijn met zn allen.
    hou er gewoon mee op alsjebliet

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 19:27 ]


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    SpininAround schreef:
    (...)JIJ HEBT GEEN LEVEN JE GAAT NU JE BEK HOUDEN WANT IK BEN NU ECHT PISSIG EN LIEFDE HOEF IK NIET DAT HEB IK NOOIT GEHAD! DUS JE HOUD NU JE BEK WANT IK WORD DOODZEIK VAN JOU JIJ HEBT ECHT GEEN LEVEN!


    Jij hébt geen leven als je zo gaat reageren.
    Treasures vraagt of ze het nog eens moet uileggen waarom ze dat denkt en dat wil ze met liefde doen.
    Ze zei niet dat ze je liefde zou geven.
    En ik denk dat ze dat al helemaal niet zou willen geven als je zo gaat doen.


    floep.

    Treasures schreef:
    (...)
    Heel vervelend voor je dat hun eraan gestorven zijn, en dat meen ik ook echt. Maar daar kan ik nou eenmaal ook niks aan doen. Het is echt niet zo dat ik ooit kanker zeg omdat ik het dan grappig vind dat er mensen aan dood gaan hoor.

    Ik vind gewoon: mensen gebruiken het als scheldwoord. En geef toe: Jij zegt toch ook wel eens 'fuck' of 'godverdomme' ofzo. Dat is dan toch ook kut voor de mensen die in godgeloven of like seks hebben ofzo. Ik bedoel, t is maar een voorbeeld. Mja, ik vind gewoon dat jullie niet zo hysterisch moeten zijn met zn allen.


    wat zou jij doen als er tegen je wordt gezegt ik maak je kanker dood en ik breek je kanker nek en heel die kanker familie van je en dan zijn er al 2 personen gestorven wie je heel erg dierbaar zijn hoe zou jij je dan wel niet voelen ja ik scheld soms met shit,scheisse of fuck maar dat ligt anders dat zijn geen erge ziektes dit wel en noem on maar hysterisch noem me een bitch wat je ook wil ik vind gewoon dat je daar niet mee moet schelden en wat heeft seks hier nou weer mee te maken?????O_o

    SpininAround schreef:
    (...)VIND JE HET GEK JIJ BENT GWN EEN ARROGANTE KUTWIJF JA SORRY HOOR MAAR IK BENE VCHT PISSIG EN DAN EBN IK NOU EENMAAL ZO JA JAMMER DAN MAAR JIJ MOET EEN LEVEN ZOEKEN GAUW! ALS JE NU NIET JE KOP HOUD DUMP IK JE HOOGPERSOONLIJK HET WATER IN!
    Ik zeg al niks meer, ga gewoon verder met mijn levenloze arrogante ik zijn.
    Ciao!


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Treasures schreef:
    (...)
    Heel vervelend voor je dat hun eraan gestorven zijn, en dat meen ik ook echt. Maar daar kan ik nou eenmaal ook niks aan doen. Het is echt niet zo dat ik ooit kanker zeg omdat ik het dan grappig vind dat er mensen aan dood gaan hoor.

    Ik vind gewoon: mensen gebruiken het als scheldwoord. En geef toe: Jij zegt toch ook wel eens 'fuck' of 'godverdomme' ofzo. Dat is dan toch ook kut voor de mensen die in godgeloven of like seks hebben ofzo. Ik bedoel, t is maar een voorbeeld. Mja, ik vind gewoon dat jullie niet zo hysterisch moeten zijn met zn allen.

    You're so right girl!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    SpininAround schreef:
    (...)VIND JE HET GEK JIJ BENT GWN EEN ARROGANTE KUTWIJF JA SORRY HOOR MAAR IK BENE VCHT PISSIG EN DAN EBN IK NOU EENMAAL ZO JA JAMMER DAN MAAR JIJ MOET EEN LEVEN ZOEKEN GAUW! ALS JE NU NIET JE KOP HOUD DUMP IK JE HOOGPERSOONLIJK HET WATER IN!


    hahahaha.
    hoe kan je trouwens weten dat ze arrogant is?
    Ze lijkt me juist een lieverd.
    en jij maakt je echt hélemaal druk om niks.
    En ga je anders naar haar huis komen ofzo om haar in het water te gooien?


    floep.

    Spiderwebs schreef:
    (...)

    Jij hébt geen leven als je zo gaat reageren.
    Treasures vraagt of ze het nog eens moet uileggen waarom ze dat denkt en dat wil ze met liefde doen.
    Ze zei niet dat ze je liefde zou geven.
    En ik denk dat ze dat al helemaal niet zou willen geven als je zo gaat doen.


    doe even normaal joh je weet niet wat er met haar is ik wel dus hou een je bek ja en misschien heeft ze wel geen leven omdat dat verkloot is door mensen dus hou gewoon je bek dicht wil je

    xKIROxLOVERx schreef:
    (...)

    wat zou jij doen als er tegen je wordt gezegt ik maak je kanker dood en ik breek je kanker nek en heel die kanker familie van je en dan zijn er al 2 personen gestorven wie je heel erg dierbaar zijn hoe zou jij je dan wel niet voelen ja ik scheld soms met shit,scheisse of fuck maar dat ligt anders dat zijn geen erge ziektes dit wel en noem on maar hysterisch noem me een bitch wat je ook wil ik vind gewoon dat je daar niet mee moet schelden en wat heeft seks hier nou weer mee te maken?????O_o
    Dan zou ik gewoon zeggen: doe eens even rustig. :']
    En nee, ik noemde je geen bitch.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik heb zelf prostaatkanker en ik scheld er ook mee. Wind je toch eens niet zo op

    Spiderwebs schreef:
    (...)

    hahahaha.
    hoe kan je trouwens weten dat ze arrogant is?
    Ze lijkt me juist een lieverd.
    en jij maakt je echt hélemaal druk om niks.
    En ga je anders naar haar huis komen ofzo om haar in het water te gooien?
    Gelukkig kan ik zwemmen. En ik vind je avatar leuk <3


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Kevinmeteenk schreef:
    Ik heb zelf prostaatkanker en ik scheld er ook mee. Wind je toch eens niet zo op


    juist en dat was overbodie informatie en wel erg voor je

    Flynn schreef:
    Hm, mij maakt 't niks uit als iemand 't zegt. Is eigenlijk hetzelfde als je Godverdomme zegt, of tyfus... of Jezus Christus. En ik weet gewoon bijna zeker dat je Godverdomme wel eens hebt gezegt :'D Respectloos voor uh.. de Christenen.
    Maarja, ik zeg het allemaal dus het boeit me niet..
    And I don't give a shit als iemand zegt dat ik gevoelloos ben. Ik zeg 't ook héél af en toe. Niet dat ik het in elke zin gebruik ._. Dat is wel zielig, lol. Maar ik heb 't de laatste tijd niet meer gezegt... Ik zeg nu alleen maar tyfus, shit etc Dx


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    xKIROxLOVERx schreef:
    (...)

    juist en dat was overbodie informatie en wel erg voor je

    Niet geheel overbodig, anders krijg ik de wind van voren (Yes! 2e keer het woord "wind" )

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 19:33 ]

    Spiderwebs schreef:
    (...)

    hahahaha.
    hoe kan je trouwens weten dat ze arrogant is?
    Ze lijkt me juist een lieverd.
    en jij maakt je echt hélemaal druk om niks.
    En ga je anders naar haar huis komen ofzo om haar in het water te gooien?

    Ze dreigt nu ook wel met de dood,klinkt ook niet zo gezond. Denk ik dan. En gelijk heeft ze wel als je verder denkt.

    xKIROxLOVERx schreef:
    (...)

    doe even normaal joh je weet niet wat er met haar is ik wel dus hou een je bek ja en misschien heeft ze wel geen leven omdat dat verkloot is door mensen dus hou gewoon je bek dicht wil je
    dankje liefie! ja jullie weten mij omstandigheid niet niet reageeren ik ben pissed off en heb hier geen zin in!


    Maybe my look changed, but my heart didn't