• Heey.

    Er schelden echt onzettend veel mensen met kanker. En ik vind dat echt respectloos voor de mensen die zelf kanker hebben/hadden. Ik ben dan ook blij dat Richelle Laurijsen een actie had gestart om schelden met kanker tegen te gaan. Helaas is zij al gestorven. De reden waarom ik het dus ECHT NIET vind kunnen is omdat ik zelf ook kanker heb gehad. Ik had hodginkanker. Een volwassen vrouw of man had het makkelijk overleefd maar omdat ik pas 4 was was ik in levensgevaar. Ik heb het nog maar net overleeft. Ik ben zoo blij dat ik er vanaf ben. Stel je voor dat als je tegen iemand zegt: "Krijg toch de kanker." dat diegene dat ook echt krijgt? Dan waren we allemaal ziek.

    Deze topic was even om mijn verhaal kwijt te kunnen, ik krop het meestal op.

    Update: Omdat veel mensen zeggen dat ik het niet kan verbieden zal ik dit zeggen: Ik kan het ze gewoon niet verbieden. Want dan gaan ze het nog meer doen. En ze moeten het echt zelf weten als ze het doen. Maar dan niet in mijn bijzijn en niet vaker dan 1 keer. Als dat wel zo is kan ik me er ongelooflijk boos om maken.

    <33
    [Mod: Er word in dit topic eerder geruzied dan gediscussiërd. Het gaat er blijkbaar niet meer om wat de meningen van de andere zijn, maar hoe die gene op je over komt en wat die gene dan wel niet zou zijn. En dat word gezegd. Hier moeten jullie niet mee door gaan! Dit topic word door de moderators in de gaten gehouden en als het straks weer ruzie is in plaats van discussie, gaat dit topic op slot.]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 19:17 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 mei 2010 - 20:26 ]


    Simple, but effective.

    Girlfriend schreef:
    (...)

    ik wil me nergens mee bemoeien, maar ik doe het toch. En ik wil hier GEEN ruzie mee uitlokken, en ik kies ook geen kant.
    Qoute:
    Oke nu doe jij ook wel een beetje kinderachtig, vind je zelf niet? Maar dat boeit me geen fuck dat het zielig is dat iemand wordt geslagen, afgesnauwd of achtergesteld. Van mijn part wordt je verrot geslagen maar je dwaald af van het onderwerp.

    Waarschijnlijk interessert het je niet; maar dit vind ik echt te ver gaan.

    Nee het interesseert me niet wat jij vind. Ik begon niet met ruzie zoeken. Ik zeg alleen maar dat het me geen fuck boeit. Zij begon en alleen maar daarom zei ik dat. Dat ze wordt geslagen en alles heeft er toch niets mee te maken? Nou dan, slaan en kanker ik zie het verband niet hoor? Ik vind het heus wel erg voor der maar ik krijg er geen medelijden van met der ofzo. Want zij gebruikt dat als excuus om hier zo opgefokt op te mogen reageren? Nou jammer dan slecht excuus.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zullen we het hier allemaal even leuk maken? Discussiëren mag, maar ruzie maken niet.

    Desolate schreef:
    @Renée; Het is word ik. En niet wordt ik.=3 -Hoopt nu hard dat je het van haar ook kan hebben.- Solly, ik doe ook gym. (nerd)

    Ontopic; Ik haat het als mensen dat doen, ik zeg ook altijd; Krijg toch de griep!:Y)

    Haha ja van jou kan ik het ook hebben. Maar als ik boos ben kan ik niet typen haha you know. (flower)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Okee.. Sommige mensen doen hier dus echt nonchalant over dingen die erg zijn. Ik heb zelf dus kanker gehad en ben daarna ook nog jaren mishandeld. Totdat ik een keer gedreigd heb een mes in mijn buik te steken. Toen zagen mijn ouders in dat ze van me hielden. En toen was het opgehouden. Ik ben echt zoo blij nu.

    En ik vind het dan niet echt lief als je dan zegt dat het je niks boeit als iemand wordt afgesnauwd of nog meer.

    x3


    Simple, but effective.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Nee het interesseert me niet wat jij vind. Ik begon niet met ruzie zoeken. Ik zeg alleen maar dat het me geen fuck boeit. Zij begon en alleen maar daarom zei ik dat. Dat ze wordt geslagen en alles heeft er toch niets mee te maken? Nou dan, slaan en kanker ik zie het verband niet hoor? Ik vind het heus wel erg voor der maar ik krijg er geen medelijden van met der ofzo. Want zij gebruikt dat als excuus om hier zo opgefokt op te mogen reageren? Nou jammer dan slecht excuus.


    Nee, er staat toch ook heel duidelijk dat ik geen partij kies.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Nee het interesseert me niet wat jij vind. Ik begon niet met ruzie zoeken. Ik zeg alleen maar dat het me geen fuck boeit. Zij begon en alleen maar daarom zei ik dat. Dat ze wordt geslagen en alles heeft er toch niets mee te maken? Nou dan, slaan en kanker ik zie het verband niet hoor? Ik vind het heus wel erg voor der maar ik krijg er geen medelijden van met der ofzo. Want zij gebruikt dat als excuus om hier zo opgefokt op te mogen reageren? Nou jammer dan slecht excuus.


    het is geen excuus en ik ben niet opgefokt ik ben nog steeds heel erg rustig en nu is het wel weer genoeg ok dus hou nou maar gewoon je mond dicht en laat mij gerust dan doe ik dat ook bij jou

    Girlfriend schreef:
    (...)

    Nee, er staat toch ook heel duidelijk dat ik geen partij kies.

    I'm sorry. Maar je neemt het wel voor haar op hoor. Dus in feite kies je dan wel partij.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    xKIROxLOVERx schreef:
    (...)

    het is geen excuus en ik ben niet opgefokt ik ben nog steeds heel erg rustig en nu is het wel weer genoeg ok dus hou nou maar gewoon je mond dicht en laat mij gerust dan doe ik dat ook bij jou

    Oké! (lol)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    2Krull4U schreef:
    Zullen we het hier allemaal even leuk maken? Discussiëren mag, maar ruzie maken niet.


    Oke sorry. (flower)
    @Essential.
    Dat vind ik echt héél rot voor je -dat van vroeger- (flower)


    floep.

    Springbreak schreef:
    (...)
    I'm sorry. Maar je neemt het wel voor haar op hoor. Dus in feite kies je dan wel partij.


    Ik kies geen partij. En dat kan ik zelf wel bepalen. En ik neem het niet voor haar op: heb jij mij zien zeggen dat ze het goed doet? Nee, zij maakt ook haar fouten. Ik zeg alleen dat je te ver gaat.

    Rustig maar, ik probeer geen ruzie te zoeken.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 20:06 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Essential schreef:
    Okee.. Sommige mensen doen hier dus echt nonchalant over dingen die erg zijn. Ik heb zelf dus kanker gehad en ben daarna ook nog jaren mishandeld. Totdat ik een keer gedreigd heb een mes in mijn buik te steken. Toen zagen mijn ouders in dat ze van me hielden. En toen was het opgehouden. Ik ben echt zoo blij nu.

    En ik vind het dan niet echt lief als je dan zegt dat het je niks boeit als iemand wordt afgesnauwd of nog meer.

    x3

    Ik vind mishandeling hartstikke erg hoor maar echt het heeft gewoon niets met het onderwerp te maken. En als ze normaal had gedaan had ik dat nooit tegen haar gezegd maar als iemand zo'n toon tegen mij aanslaat doe ik dat wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Spiderwebs schreef:
    (...)

    Oke sorry. (flower)
    @Essential.
    Dat vind ik echt héél rot voor je -dat van vroeger- (flower)


    Ik ben blij dat ik nu eindelijk wel een leven heb. Nouja, ik ben even eten. Ik ben benieuwd wat mensen dadelijk allemaal gezegd hebben. Ik hoop dat ze stoppen met ruzie maken al denk ik niet dat dat gaat gebeuren -.-

    x3


    Simple, but effective.

    Girlfriend schreef:
    (...)

    Ik kies geen partij. En dat kan ik zelf wel bepalen. En ik neem het niet voor haar op: heb jij mij zien zeggen dat ze het goed doet? Nee, zij maakt ook haar fouten. Ik zeg alleen dat je te ver gaat.

    Rustig maar, ik probeer geen ruzie te zoeken.

    Haha, oké joh.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik scheld met kanker, ik scheld met tering, ik scheld met tyfus & ik scheld met 'godverdomme'.

    In mijn omgeving (op school etc) wordt er ook veel mee gescholden en bij mij was het zo dat er op een gegeven moment zoveel mee werd gescholden dat ik het klakkeloos/automatisch overnam. Niet eens bewust & niet eens met verkeerde bedoelingen.

    Ja, ik heb iemand verloren aan kanker & het feit dat ik daarmee scheld betekent niet dat ik niet met de nabestaanden meeleef of het niet erg vind voor degenen die die ziekte(s) hebben, want dat vind ik wel vreselijk!

    Oh, en xKiroLoverx of hoe je ook mag heten, doe eens even rustig, joh! Anke zegt haar mening & dat geeft jou geen reden haar te beoordelen op haar mening terwijl je haar niet eens kent! Zielig persoon.

    Maar goed, als mensen echt op de woorden gaan letten waarmee dan gescholden word, dan mag het halve woordenboek wel afgeschaft worden. 'Godverdomme, Jezus, Jezus Christus, pesthekel (bv), tering, tyfus, kanker, enzovoort.

    En zeg niet dat dat anders is want aan pest, tering & tyfus gingen ook mensen dood.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Essential schreef:
    (...)

    Ik ben blij dat ik nu eindelijk wel een leven heb. Nouja, ik ben even eten. Ik ben benieuwd wat mensen dadelijk allemaal gezegd hebben. Ik hoop dat ze stoppen met ruzie maken al denk ik niet dat dat gaat gebeuren -.-

    x3


    Eetsmakelijk. <3.
    En echt heel leuk dat je weer blij bent. :9~


    floep.