• Heey.

    Er schelden echt onzettend veel mensen met kanker. En ik vind dat echt respectloos voor de mensen die zelf kanker hebben/hadden. Ik ben dan ook blij dat Richelle Laurijsen een actie had gestart om schelden met kanker tegen te gaan. Helaas is zij al gestorven. De reden waarom ik het dus ECHT NIET vind kunnen is omdat ik zelf ook kanker heb gehad. Ik had hodginkanker. Een volwassen vrouw of man had het makkelijk overleefd maar omdat ik pas 4 was was ik in levensgevaar. Ik heb het nog maar net overleeft. Ik ben zoo blij dat ik er vanaf ben. Stel je voor dat als je tegen iemand zegt: "Krijg toch de kanker." dat diegene dat ook echt krijgt? Dan waren we allemaal ziek.

    Deze topic was even om mijn verhaal kwijt te kunnen, ik krop het meestal op.

    Update: Omdat veel mensen zeggen dat ik het niet kan verbieden zal ik dit zeggen: Ik kan het ze gewoon niet verbieden. Want dan gaan ze het nog meer doen. En ze moeten het echt zelf weten als ze het doen. Maar dan niet in mijn bijzijn en niet vaker dan 1 keer. Als dat wel zo is kan ik me er ongelooflijk boos om maken.

    <33
    [Mod: Er word in dit topic eerder geruzied dan gediscussiërd. Het gaat er blijkbaar niet meer om wat de meningen van de andere zijn, maar hoe die gene op je over komt en wat die gene dan wel niet zou zijn. En dat word gezegd. Hier moeten jullie niet mee door gaan! Dit topic word door de moderators in de gaten gehouden en als het straks weer ruzie is in plaats van discussie, gaat dit topic op slot.]

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 19:17 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 mei 2010 - 20:26 ]


    Simple, but effective.

    Ik heb net een bericht geplaatst over wat ik nu ervan vind dat we hier ruzie zitten te maken. Nou, een paar mensen gaan gewoon door. En dan kun je wel een mooi punt hebben om je mening te verdedigen, dan maak je nog steeds ruzie. Alsjeblieft, geef je mening, en doe verder normaal.

    x3


    Simple, but effective.

    Spiderwebs schreef:
    (...)

    Wajo dat ga ik een keer zeggen hoor.
    Ik zeg eigenlijk nooit 'krijg toch de kanker,' ik zeg meestal 'krijg toch de tering.' Maar voortaan zal ik gaan zeggen 'Krijg toch de griep.' (krul)


    YAAAAAAAAAA!! Eindelijk nog iemand met dat geweldige idee. Ik doe het ook :Y)

    x3


    Simple, but effective.

    Essential schreef:
    Ik heb net een bericht geplaatst over wat ik nu ervan vind dat we hier ruzie zitten te maken. Nou, een paar mensen gaan gewoon door. En dan kun je wel een mooi punt hebben om je mening te verdedigen, dan maak je nog steeds ruzie. Alsjeblieft, geef je mening, en doe verder normaal.

    x3


    idd. :Y)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Dankjewel dat je me dom vind, maar ik doe Gymnasium dus ik zou niet te snel oordelen. Ik denk dat jij degene bent die hier dom is omdat jij iemand afzeikt op haar mening. Wie ben jij nou om iemand af te zeiken? Wie ben jij zielige persoonlijkheid nou om iemand anders haar mening en doen volledig kapot te maken? Echt als je dat doet ben je zo waardeloos echt zo dom persoon. Laat ieders mening gewoon in zijn/haar waarde. Of je het er nou mee eens bent of niet.


    ja en laten we nu gewoon weet normaal doen dit heeft geen zin kijk ik maak ook mijn fouten en wauw mevrouwtje zit op het gymnasium wat goed zeg maar dat boeit mij dus niet en wat ga jij mij zielig lopen noemen weet je wat zielig is een kind dat wortd geslagen door je moeder en wordt afgesnouwd en geen aandacht krijgt en wordt achter gesteld op haar jongere broertje en nu nog steeds

    Spiderwebs schreef:
    (...)

    Nee, ik zeg dat soms ook als ik echt héél boos ben en gaan er echt mensen dood aan de griep? ;o


    Mijn stiefvader is doodgegaan aan griep

    Spiderwebs schreef:
    (...)

    Wajo dat ga ik een keer zeggen hoor.
    Ik zeg eigenlijk nooit 'krijg toch de kanker,' ik zeg meestal 'krijg toch de tering.' Maar voortaan zal ik gaan zeggen 'Krijg toch de griep.' (krul)

    Ja ik zeg ook altijd kreeg toch de tering of krijg toch de tyfus ofzo. Haha krijg toch de griep klinkt veel leuker haha. Echt ik zou kapot gaan van het lachen als iemand dat tegen me zei.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Krijg allemaal toch ADHD!

    Oeps dubbel. Lees onderstaande.

    x3

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 19:48 ]


    Simple, but effective.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Ja ik zeg ook altijd kreeg toch de tering of krijg toch de tyfus ofzo. Haha krijg toch de griep klinkt veel leuker haha. Echt ik zou kapot gaan van het lachen als iemand dat tegen me zei.


    Zal ik het even doen?

    "KRIJG TOCH DE (normale, waar je niet dood aan gaat) GRIEP JIJ."

    Hhaha. Het klinkt wel grappig. Deed iedereen het maar. :D

    x3


    Simple, but effective.

    Essential schreef:
    (...)

    Zal ik het even doen?

    "KRIJG TOCH DE GRIEP JIJ."

    Hhaha. Het klinkt wel grappig. Deed iedereen het maar. :D

    x3
    Ik gebruik kanker niet in die omstandigheden hoor, ... :'] Al werd dat waarschijnlijk wel zo opgevat. Mja, krijg toch de griep komt op hetzelfde neer. Mensen gaan ook dood aan de griep.
    Achja, ik ga verder met schrijven, want dit heeft geen zin.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Essential schreef:
    (...)

    Zal ik het even doen?

    "KRIJG TOCH DE (normale, waar je niet dood aan gaat) GRIEP JIJ."

    Hhaha. Het klinkt wel grappig. Deed iedereen het maar. :D

    x3


    Nee sorry, ik vind het niet grappig overkomen

    Kevinmeteenk schreef:
    (...)

    Mijn stiefvader is doodgegaan aan griep


    Oh, sorry dan.
    Gecondoleerd? (flower)

    En dan van ADHD is juist leuk, want drukke mensen zijn gezellig. <3.


    floep.

    xKIROxLOVERx schreef:
    (...)

    ja en laten we nu gewoon weet normaal doen dit heeft geen zin kijk ik maak ook mijn fouten en wauw mevrouwtje zit op het gymnasium wat goed zeg maar dat boeit mij dus niet en wat ga jij mij zielig lopen noemen weet je wat zielig is een kind dat wortd geslagen door je moeder en wordt afgesnouwd en geen aandacht krijgt en wordt achter gesteld op haar jongere broertje en nu nog steeds

    Haha don't blame me. Ik begon niet hoor. En ja ik zit op het gymnasium ben erg trots op mezelf kan ik meteen even je fouten verbeteren. Het is afgesnauwd en niet afgesnouwd en het is wordt en niet wortd. Nu wordt ik vervelend. :'D Maar dat boeit me geen fuck dat het zielig is dat iemand wordt geslagen, afgesnauwd of achtergesteld. Van mijn part wordt je verrot geslagen maar je dwaald af van het onderwerp. Haha sorry hoor. Zo nu ben ik wel grof genoeg geweest.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Spiderwebs schreef:
    (...)

    Oh, sorry dan.
    Gecondoleerd? (flower)

    En dan van ADHD is juist leuk, want drukke mensen zijn gezellig. <3.


    ja idd

    Springbreak schreef:
    (...)
    Haha don't blame me. Ik begon niet hoor. En ja ik zit op het gymnasium ben erg trots op mezelf kan ik meteen even je fouten verbeteren. Het is afgesnauwd en niet afgesnouwd en het is wordt en niet wortd. Nu wordt ik vervelend. :'D Maar dat boeit me geen fuck dat het zielig is dat iemand wordt geslagen, afgesnauwd of achtergesteld. Van mijn part wordt je verrot geslagen maar je dwaald af van het onderwerp. Haha sorry hoor. Zo nu ben ik wel grof genoeg geweest.


    Stiekem moest ik lachen om deze reactie.
    hahahaha, renéé ik zag die fouten nieteens joh.
    Je kan wel zien dat je Gymnasium doet. :9~


    floep.