• Ik ben vergeten me in te smeren met zonnenbrand vandaag. Ik ben nu dus verbrand in mijn gezicht, en ik lijk wel een kreeft. Het is echt vreselijk. ;o

    Vergeten jullie je ook wel eens in te smeren, waarna je vervolgens verbrand? (:

    Duo schreef:
    (...)
    het enige nadeel,
    morgen zijn er meer wolken en er is kans op regen x'D


    Dat is wel iets minder ja, haha. (:

    Ik ben vandaag ook verbrand. (cat) Maar alleen op mijn schouders, dus ik zie eruit als een mongool, haha (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb nooit zin om me in te smeren. Maar ik ben nog nooit écht goed verbrand.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik verbrand heel snel, dus ik vergeet nooit om me in te smeren want anders ben ik meteen een tomaat/kreeft ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Ja, donderdag :/
    Maar het is nu weg, en vandaag heb ik lekker gesmeerd en nu ben ik neger.:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik smeer mij eigelijk niet vaak in :X
    Meestal gwn als ik op reis ben..
    Dus ja :X
    Ik zie een beetje rood dus morge mij toch insmere dan maar :p


    Stop wishing, Start doing..

    Predictable schreef:
    (...)

    Dat is wel iets minder ja, haha. (:

    bij mij wordt eht rond de 26 graden, en veel wolken
    dus vet benauwd x_x

    Ben het vandaag ook vergeten. Loop nu met knalrode benen rond, en serieus, they burned like hell. ><

    [ bericht aangepast op 23 mei 2010 - 22:45 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Duo schreef:
    (...)
    bij mij wordt eht rond de 26 graden, en veel wolken
    dus vet benauwd x_x


    Ah, dat is ook kut. Als de zon nou scheen zou het echt lekker weer zijn. Maar hier heb je ook niets aan dus. ;o

    Ohnoes, als het morgen niet zonnig word, kan ik de andere helft van mijn been niet ver-kreeften. ö


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik verbrand niet echt snel, gelukkig ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nee, ik heb me express niet ingesmeerd.

    Sensible schreef:
    Nee, ik heb me express niet ingesmeerd.


    Hoezo express niet dan? Dan verbrand je toch juist? ;o

    ik verbrand zooooo snel!! 2 jaar geleden ben ik op mijn schouders 2e graads verbrand door de zon. Dat is absoluut geen pretje. Het deed zo pijn!! En nog flik ik het elke keer om me niet in te smeren. -eigenwijs- En nu zie je mijn zonnebril op me kop (cool)


    The grass is not always greener on the other side