• De kut hond ja!
    Ze heeft mijn Apple oordopjes kapot gebeten ze liggen alle twee van het draadje af en ik ben er zo pissig over! Argh, het kut beest was ze er maar in gestikt. Mijn oordopjes waren nog duurder dan de hond! -oordopjes 30 euro hond gratis-
    Aah ik kan hier zo niet tegen hè!

    Edit: Ja now we get it, jullie vinden dat Renee dit niet over haar hond mag zeggen. Niet iedereen is zo dol op dieren en haar reactie gaat misschien wat te ver, maar ze is gewoon kwaad. Gelieve haar nu niet meteen gaan uitschelden voor dierenmishandelaar en weet ik wat, het is niet zo dat ze nu ineens de hond zelf gaat wurgen ofzo (krul). We willen dit topic open laten, omdat we het onzin vinden het meteen te sluiten om te kleinste dingetjes, maar denk erom we houden het wel in de gaten. Dus scheldpartijen en ruzies krijgen gewoon waarschuwingen.

    -Kirsten (en de ander mods ofcourse)

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 mei 2010 - 13:03 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    't ligt eraan hoe graag je de hond mag. Gelukkig snapt één iemand mij wel.


    Als jij het zegt.
    Die hond is een levend wezen alleen heeft hij er geen besef van dat hij het niet mag.
    Het is trouwens je eigen schuld, had je ze maar beter moeten wegleggen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Flynn schreef:
    (...)LOL, een hond met een ego.

    Yes, ze is zo'n egotripper.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Hahaha, sorry die vond ik wel heel grappig! Alleen als ik der speeltje afpak bijt ze mijn hand er al bijna af.


    Oeh. Sadistische hond ö.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Als jij het zegt.
    Die hond is een levend wezen alleen heeft hij er geen besef van dat hij het niet mag.
    Het is trouwens je eigen schuld, had je ze maar beter moeten wegleggen.

    Naja ik verwacht niet dat de hond denkt: G laat ik eens even iPod dopjes van de stoel af jatten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Carcass schreef:
    (...)

    Oeh. Sadistische hond ö.

    Ja heel sadistisch!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Naja ik verwacht niet dat de hond denkt: G laat ik eens even iPod dopjes van de stoel af jatten.


    Dan kan je het die hond ook niet kwalijk nemen dat ze dat deed.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Luister, een hond pakt nou eenmaal wat die pakken kan! Daar kan je boos om worden, maar je kan de hond er niet de schuld van geven. Daar is ie gewoon hond voor.


    The grass is not always greener on the other side

    Springbreak schreef:
    (...)
    Naja ik verwacht niet dat de hond denkt: G laat ik eens even iPod dopjes van de stoel af jatten.


    Oelala, sadistische, egotrippende én slimme hond.
    Sexy.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Blessed schreef:
    Leg de vorige keer je oordopjes ergens waar je hond niet bij kan. Die hond beseft dat niet hoor, dus eigelijk vind ik het wél overdreven dat je zo gemeen bent tegen haar.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ghehe, ik zei het toch. (nerd)
    het zijn hier allemaal dierenvrienden. Kuch.

    Waarom valt iedereen d'r toch zo aan. Logisch dat als je boos bent je wenst dat iets of iemand ergens in stikt of doodvalt of whatever.

    ontopic; spijtig vn je oordopjes. :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    Waarom valt iedereen d'r toch zo aan. Logisch dat als je boos bent je wenst dat iets of iemand ergens in stikt of doodvalt of whatever.

    ontopic; spijtig vn je oordopjes. :Y)


    I found myself in Wonderland.

    Blessed schreef:
    Leg de vorige keer je oordopjes ergens waar je hond niet bij kan. Die hond beseft dat niet hoor, dus eigelijk vind ik het wél overdreven dat je zo gemeen bent tegen haar.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Flashpoint schreef:
    Waarom valt iedereen d'r toch zo aan. Logisch dat als je boos bent je wenst dat iets of iemand ergens in stikt of doodvalt of whatever.

    ontopic; spijtig vn je oordopjes. :Y)

    Nee, sorry.. als het om dieren gaat vind ik het niet zo logisch(cat)


    The grass is not always greener on the other side

    SweetThing schreef:
    (...)
    Nee, sorry.. als het om dieren gaat vind ik het niet zo logisch(cat)

    Dat is zo'n beetje hetzelfde als bij een mens. De meesten hebben als ze ruzie krijgen met hun ouders ook zoiets van 'Ach val toch dood' etc. terwijl die persoon dan niet weet wat hij/zij fout deed.
    En jullie weten niet eens of ze het meent of niet, laat Renée gewoon lekker willen dat haar hond erin was gestikt. Als dat bij mij zou gebeuren zou ik waarschijnlijk precies hetzelfde hebben gedacht als zij.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3